۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۵۳۰۰۷۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

جنگ و خونریزی هدیه کشورهای غربی برای ملت های منطقه است

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که امروز کشورهای منطقه به دلیل سیاست های غلط و زیاده خواهانه آمریکا و همپیمانانش در آتش می سوزند، گفت: جنگ و خونریزی هدیه کشورهای غربی به ویژه آمریکا برای کشورهای مسلمان منطقه است.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی قائمشهر، امنیت را مهم ترین و نخستین مسأله در کشور یاد کرد و گفت: تأمین امنیت به عنوان یکی از نیازهای مهم مردم بر عهده نیروی مقتدر انتظامی است.

وی با بیان این که پلیس در ایران اسلامی مظهر اقتدار و برقراری امنیت پایدار در کشور است، افزود: خوشبختانه عملکرد پلیس در طی این دوران موجب رضایت عمومی مردم را فراهم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که همراهی و اعتماد مردم با پلیس در کشورمان وجه تمایز این مجموعه ارزشمند در مقایسه با دیگر کشورهای جهان است، خاطرنشان کرد: پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی حافظ امنیت و آسایش مردم است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور در صحنه پلیس در عرصه های مختلف موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه های داخلی و خارجی شده است، بیان داشت: این نیروی حافظ امنیت کشور با هوشیاری کامل از حریم ملت دفاع و پشتیبانی کرده و اجازه کوچکترین ناامنی را در داخل کشور نمی دهد.

امام جمعه قائممشهر با اشاره به این که دشمنان در 38 سال اخیر همواره تلاش کردند تا مانع برقراری امنیت در کشورمان شوند، تصریح کرد: اما هوشیاری بالای نیروهای امنیتی و انتظامی و همچنین همراهی قابل تقدیر مردم موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که نیروی هوشیاری انتظامی در طی سال های اخیر بسیاری از فتنه های داخلی را خنثی کرد، بیان داشت: دشمنان باید بدانند که توطئه ها و نقشه های شوم آنها با هوشیاری و بصیرت بالای نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان خنثی خواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن لحظه ای از توطئه و نفاق افکنی بر علیه کشورمان کوتاه نخواهد آمد، خاطرنشان کرد: همه توان و تلاش دشمن به منظور تضعیف و ضربه زدن به اصل انقلاب خلاصه شده است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی در 38 سال اخیر ضربه سنگینی از ملت ایران خورده اند، بیان داشت: شکست متعدد توطئه های دشمن بر علیه ملت ایران، آنها را عصبانی کرده به همین دلیل می کوشند از هر طریق ممکن به انقلاب و نظام اسلامی ضربه وارد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که ملت ایران هوشیارتر و با بصیرت تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب و نظام حاضر است، خاطرنشان کرد: این مردم گوش به فرمان مولا و مقتدای خود بوده و اجازه هیچ تحرکی را به دشمنان و بدخواهان انقلاب نخواهند داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نیروی انتظامی به عنوان یکی از مهم ترین بانوان امنیتی کشور رسالت سنگینی در برقراری نظام و امنیتی داخلی کشور بر عهده دارد، تصریح کرد: خدمات ارزشمند این نیروی توانمند کشورمان در عرصه ها و صحنه های مختلف قابل تقدیر است.

امام جمعه قائمشهر همچنین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر مردم با نیروی انتظامی در مسائل مختلف تأکید کرد و گفت: هر چه میزان ارتباط و تعامل نیروی انتظامی با مردم بیشتر باشد ضریب امنیت داخلی کشورمان افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به وجود برخی مظاهر بدحجابی در جامعه اشاره کرد و با بیان این که نقش نیروی انتظامی در برخورد با مظاهر بدحجابی و فساد در جامعه بسیار سنگین تر است، تصریح کرد: این نیروی مقتدر باید به صورت قانونی با این گونه ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی برخورد کند.

وی با بیان این که نیروی انتظامی در کنار حفظ امنیت و آسایش کشور نقش مهمی در حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی دارد، تصریح کرد: برخورد قاطع و قانونی با ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی در شهرها به طور حتم به حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی کمک شایانی خواهد کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان در کنار موضوعات امنیتی، ترویج فرهنگ منحرف غربی را نیز در دستور کار خود دارد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی نیز به عنوان یک دستگاه اثرگذار می تواند نقش بسیار مؤثری در خنثی کردن هجمه های فرهنگی دشمنان در داخل کشور داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دشمن به دنبال از بین بردن بنیان های دینی، اعتقادی و فرهنگی کشورمان است، بیان داشت: سست کردن این بنیان ها مسیر را برای تحقق توطئه های دشمنان در داخل کشور فراهم و هموار خواهد کرد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که امروز دین و ارزش های انقلاب در معرض شدید ترین هجمه های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی قرار دارد، تصریح کرد: امروز یکی از مهم ترین وظایف و رسالت های مجموعه های اثرگذار دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نیروی انتظامی یک مجموعه ای ولایی، انقلابی و اثرگذار در کشورمان است، گفت: امنیت پایدار امروز کشورمان در شرایطی که وضعیت کشورهای منطقه بسیار تأسف بار و بحرانی است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که امروز کشورهای منطقه به دلیل سیاست های غلط و زیاده خواهانه آمریکا و همپیمانانش در آتش می سوزند، تصریح کرد: جنگ و خونریزی هدیه کشورهای غربی به ویژه آمریکا برای کشورهای مسلمان منطقه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خوشبختانه به دلیل هوشیاری و آمادگی بالای نیروهای نظامی و امنیتی کشور، شرایط امنیت در کشورمان بسیار قابل قبول است، خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی ایران اسلامی هر توطئه ای که بخواهد امنیت کشور را خدشه دار کند در نقطه خفه خواهند کرد./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات