۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۵۳۰۱۰۲

اخبار کوتاه بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا

انتشار کتب صحیفه رضوی و جوادیه، نشست کمیته های مطبوعاتی وفرهنگی بنیاد و انتصاب علی غیاثی ندوشن به سمت مدیر کل امور استانها وزارت فرهنگ و ارشاد از مهمترین خبرهای بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد در دیدار محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و اکبر شیخ مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) اعلام شد؛ کتاب های صحیفه رضویه و صحیفه جوادیه چاپ و منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از خبرگزاری رضوی؛ محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و اکبر شیخ مدیرعامل  بنیاد بین المللی  امام رضا(ع) با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار اعلام شد: کتاب  های صحیفه رضویه و جوادیه به طور مشترک توسط سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و بنیاد بین المللی امام رضا(ع) چاپ و منتشر می شود.
هم چنین در این دیدار اعلام شد: سازمان فرهنگي شهرداري تهران با شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) همکاری خواهد داشت.
یادآوری می شود؛ شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع)، در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاه‌چراغ (ع) در عرصه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود. افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی‌القعده در قم و اختتامیه آن در ۱۱ ذی‌القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس خواهد بود. اکبر شیخ دبیری این جشنواره بین‌المللی را بر عهده دارد.
 

تبریک مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) به مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اکبر شیخ مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در پیامی خطاب به دکتر علی غیاثی ندوشن انتصاب وی به سمت مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری رضوی؛ متن پیام دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) بدین شرح است:
« برادر گرامی جناب آقای غیاثی
سلام علیکم
احتراماً انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که ناشی از تعهد، کارآمدی و شایستگی آن برادر ارجمند در صحنه های مختلف خدمت به حوزه فرهنگ میهن اسلامی است تبریک عرض نموده و در جوار ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام توفیق روزافزون، سعادت و سلامت جنابعالی را از درگاه خداوند منّان خواهانم.

نشست کمیته های مطبوعاتی و فرهنگی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) مطرح شد؛

استقبال گسترده مردم از برنامه های فرهنگی پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع)/رسانه ها در جشنواره امام رضا(ع) نقش اساسی دارند

مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در نشست کمیته فرهنگی جشنواره امام رضا(ع) گفت: برنامه های فرهنگی پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با استقبال گسترده ای مواجه شد.

نشست های  کمیته های مطبوعاتی و فرهنگی جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در قالب دو نشست با حضور اکبر شیخ مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) برگزار شد.
در این نشست، برنامه های فرهنگی جشنواره امام رضا(ع) مورد بررسی قرار گرفت.
اکبر شیخ، دبیر جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در این باره گفت: برنامه های فرهنگی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با استقبال گسترده ای از سوی مخاطبان مواجه شده است و بیشترین آمار آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره های موضوعی مربوط به این بخش است.
مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، حضور گسترده مردم را نشان از اهمیت این بخش از جشنواره عنوان کرد و افزود: این استقبال خود موجب شد که در بخش های شعر و نمایش طرح رایحه رضوی در استان ها اجرا شود.همچنین در سطح استان های کشور شب شعرهایی با همکاری نهادهای مردمی، مذهبی و ادارت کل برگزار شود.
هم چنین در نشست کمیته مطبوعاتی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) اعضا به بررسی برنامه های این بخش پرداختند.
شیخ درباره برنامه های مطبوعاتی جشنواره امام رضا(ع) گفت: در تلاشیم تا ارتباط و تعامل تنگاتنگی بین رسانه ها و جشنواره برقرار باشد.
دبیر جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) افزود: رسانه ها در راستای آشنایی مردم با برنامه های جشنواره امام رضا(ع) نقش اساسی دارند و می توانند در این زمینه جریان سازی کنند./۹۷۰۵/پ
۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات