۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۳۰۲۰۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

وحدت و همبستگی داخلی تنها راه شکست توطئه های دشمن است

عضو شوای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن پس از شکست در عرصه نظامی، اقتصادی و فرهنگی امروز تلاش می کند اعتماد مردم به مسؤولان نظام را با طرح برخی مسائل کذب و دروغین خدشه دار کند، گفت: مردم و مسؤولان باید با وحدت و همبستگی این توطئه دشمنان و بدخواهان انقلاب را نیز خنثی کنند.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد لاقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار پرسنل نیروی انتظامی شهرستان نکا با تجلیل از خدمات ارزشمند پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی در تأمین امنیت و آرامش عمومی در جامعه، این تلاش شبانه روزی پلیس را همانند جهاد فی سبیل الله عنوان کرد.

امام جمعه نکا در ادامه سخنان خود با بیان این که هیچ ارزشی بالاتر از این نیست که یک جامعه از امنیت پایداری برخوردار باشد، افزود: امنیت مهم ترین و نخستین نیاز هر کشوری که تأمین آن از جمله وظایف حکومت ها است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جامعه ای که امنیت نداشته باشد نمی تواند مسیر رشد و تعالی را طی کند، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین دلایل عدم پیشرفت و توسعه کشورهای همسایه عدم وجود امنیت پایدار در این کشورها است.

امام جمعه نکا با بیان این که اگر فردی بخواهد در هر نقطه ای از کشور سرمایه گذاری کند در نخستین قدم به امنیت داخلی کشور توجه می کند، تصریح کرد: وجود یک امنیت پایدار در کشورمان بسترهای رشد و توسعه در بخش های مختلف را فراهم کرده است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که متأسفانه امروز شرایط کشورهای همسایه از نظر امنیت بسیار بحرانی و غیر قابل قبول است، بیان داشت: اما در این میان به برکت هوشیاری و آمادگی کامل نیروهای نظامی و امنیتی، کشورمان از یک ثبات امنیت مناسبی برخوردار است.

استاد حوزه علمیه مازندران، استکبار جهانی به بهانه های مختلف کشورهای منطقه را نا امن کردند تا به اهداف و نقشه های شوم خود دست یابند، تصریح کرد: تلاش آنها برای سوق دادن ناامنی به سمت جمهوری اسلامی ایران ناکام مانده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی آمادگی کامل برای دفاع از حریم کشور را دارند، خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشورهای همسایه در آتش جنگ و توطئه می سوزد خوشبختانه ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان محسوب می شود.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که نظام سلطه به بهانه مبارزه با تروریسم امروز در نقاط مختلف کشور تروریست صادر می کند، بیان داشت: آمریکا امروز بزرگترین پرورش دهنده تروریست و آدم کش به نقاط مختلف جهان است.

امام جمعه نکا با بیان این که متأسفانه برخی کشورهای منطقه در ایجاد جنگ و خونریزی در خاورمیانه با آمریکایی ها همکاری مستقیم دارند، تصریح کرد: این کشورها باید بدانند که افزایش ناامنی و گسترش تروریسم در جهان موجب ناامن شدن کشورهایشان خواهد شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز اروپا و آمریکا محصول تروریست های پرورش یافته دستگاه های اطلاعاتی خود را مصرف می کنند، خاطرنشان کرد: بمب گذاری و عملیات های تروریستی در این کشورها به دلیل سیاست های غلط آنها در مبارزه با تروریسم در جهان است.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که آمریکایی ها باید به تروریست پروری خود در جهان پایان دهند، بیان داشت: در حالی مقامات آمریکایی، ایران اسلامی را به حمایت از برخی گروه ها متهم می کند که خود این کشور بزرگترین حامی گروه های تروریستی در جهان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها با حمایت برخی کشورهای عربی امنیت منطقه را از بین بردند، گفت: متأسفانه امروز کشورهایی نظیر عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، لبنان، یمن و بحرین در وضعیت بحرانی به سر می برند و دلیل آن نیز دخالت ها و حمایت های آمریکایی ها از گروه های تروریستی است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران یک کشوری مقتدر در عرصه های مختلف است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز پرچم دار مبارزه با تروریسم و افراطی گری در سطح جهان است و در این مسیر نیز خون های بسیاری را تقدیم کرده است.

امام جمعه نکا با بیان این که رزمندگان مدافع حرم برای دفاع از حرم آل الله و همچنین ایجاد امنیت برای کشورهای منطقه به جنگ با دشمن می روند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین کشورهای قربانی تروریسم است و همه تلاش خود را نیز برای ریشه کنی این معضل مهم به کار خواهد گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه تلاش دشمن در سال های اخیر از بین بردن امنیت کشورمان بوده است، گفت: در همین راستا دشمنان با تجهیز کردن گروه های تروریستی و ارسال آنها به داخل کشور به دنبال ایجاد بحران داخلی بودند که با هوشیاری و آمادگی نیروهای نظامی، امنیتی و همچنین حضور در صحنه مردم توطئه های آنها خنثی شد.

وی با بیان این که امروز آحاد جامعه نقش مهمی در حفظ و برقراری امنیت در کشور دارند، گفت: عموم مردم و مسؤولان باید با اجرای دقیق قانون از بروز هرج و مرج و بی قانونی در کشور به شدت جلوگیری کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند تلاش در مرحله نخست تلاش می کند امنیت کشورمان را خدشه دار کند، گفت: در مرحله دوم نیز توطئه دشمن شکست اقتصادی ما و همچنین در آخر نیز اصل نظام را دچار چالش کند که باید تلاش کنیم این توطئه های دشمن را با وحدت و همبستگی خنثی کنیم.

امام جمعه نکا، ایجاد تفرقه و اختلاف داخلی را یکی از توطئه های مهم دشمنان دانست و افزود: رمز پیروزی و موفقیت های 38 ساله کشورمان در عرصه های مختلف وحدت و همدلی داخلی با محوریت رهبری انقلاب بود که امروز نیز باید حفظ شود.

عضو شوای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن پس از شکست در عرصه نظامی، اقتصادی و فرهنگی امروز تلاش می کند اعتماد مردم به مسؤولان نظام را با طرح برخی مسائل کذب و دروغین خدشه دار کند، بیان داشت: مردم و مسؤولان باید با وحدت و همبستگی این توطئه دشمنان و بدخواهان انقلاب را نیز خنثی کنند./۱۳۱۷/پ202/ب1

ارسال نظرات