۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۳۰۳۷۰
رسانه های امروز در یک نگاه؛

بارزانی دست به دامن داعش

داعش، بازسازی خلافت در اربیل، ما رسانه دولتی نیستیم، عدالت تنها بماند!، شما چرا بدتان نمی‌آید؟!، تغییر رویکرد عربستان به روسیه تاکتیکی یا راهبردی؟، فرافکنی‌های تازه بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، داعش، بازسازی خلافت در اربیل، ما رسانه دولتی نیستیم، عدالت تنها بماند!، شما چرا بدتان نمی‌آید؟!، تغییر رویکرد عربستان به روسیه تاکتیکی یا راهبردی؟، فرافکنی‌های تازه بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که برخی از آنها به مسأله داعش پرداختند که آینده داعش در منطقه چگونه خواهد شد.

با توجه به اینکه داعش در منطقه قدرت خود را از دست داده و رو به نابودی است روزنامه کیهان در یادداشتی نوشت با وجود تضعیف داعش در منطقه بارزانی جهت فرار از فشارهای سیاسی به نیروهای شکست خورده داعش پناه برده چرا که در سال های اخیر این بارزانی بود که جهت تسهیل نیروهای داعش در جنگ با نیروهای عراق کمک های فراوانی به آنها کرده بود.

روزنامه جوان در یادداشتی به سفر اخیر مقامات عربستان به روسیه اشاره کرد و نوشت عربستان با توجه به شکست سیاست های خود در منطقه خصوصا علیه سوریه و روسیه در سال های اخیر به این نتیجه رسیده که رابطه خود را با کشور روسیه که بسیار در منطقه تأثیرگذار است بهبود ببخشد.

در ادامه گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله عملکرد دولت در سیاست های خارجی اشاره کرده اند که در ذیل با هم می خوانیم.

داعش، بازسازی خلافت در اربیل

روزنامه کیهان در یادداشتی نوشت: کاملا پیداست که هم‌اینک بارزانی برای جبران ضعف خود به داعش پناه برده و گمان می‌کند این نیروهای شکست‌خورده می‌توانند ولو برای مدتی مردم عراق و جبهه مقاومت را سرگرم کنند تا آب‌ها از آسیاب بیفتد و دولت مستقل کردی مستقر بشود.

ادامه مطلب...

ما رسانه دولتی نیستیم، عدالت تنها بماند!

روزنامه وطن امروز نوشت: اینکه در جلسات هیأت دولت با رهبر انقلاب، حضرت آقا برای جماعت، «نهج‌البلاغه» می‌خوانند یعنی تلاش دولت باید بر حرکت در مسیر عدالت استوار باشد، نه اینکه کارگر بیکار مردم، موجب شرمندگی دولت نشود اما دختر وزیر، نگو و نپرس.

ادامه مطلب...

شما چرا بدتان نمی‌آید؟!

روزنامه کیهان نوشت: حسین شریعتمداری خطاب به روحانی نوشت: امام‌حسین(ع) قصد داشتند چه امتیازی به دشمن بدهند و در مقابل چه امتیازی بگیرند که جنابعالی از آن با عنوان «مذاکره»! یاد می‌کنید؟!

ادامه مطلب...

تغییر رویکرد عربستان به روسیه تاکتیکی یا راهبردی؟

روزنامه جوان نوشت: با خدم و حشمی که در جریان سفر ملک سلمان پادشاه عربستان به روسیه به راه افتاد، این تصور پیش آمد که گویا عربستان روسیه را به عنوان شریک راهبردی خود انتخاب کرده است اما...

ادامه مطلب...

فرافکنی‌های تازه

روزنامه صبح نو نوشت: چرا ‌رییس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها دوباره با اظهارات حاشیه ساز و به‌دور از واقعیت، سعی کرد خاطره نزاع‌های انتخاباتی را زنده کند؟

ادامه مطلب...

آقای جهانگیری! بگم‌بگم دردی از فساد حل نمی‌کند

روزنامه جوان نوشت: لحن سخنان اسحاق جهانگیری یادآور همان بگم‌بگم‌هایی است که گفتن و نگفتنش هیچ دردی از فساد و مبارزه با فساد و مشکلات موجود دوا نمی‌کند و به نظر می‌رسد فرهنگ و رویکرد دولت در مبارزه با فساد باید تغییر کند.

ادامه مطلب...

چرا روحانی حاشیه‌سازی‌ می‌کند؟

رفتار شناسی روحانی نشان می‌دهد که ایشان ناکارآمدی‌‌ها و ناکامی‌ها‌ی دولت را با فرار به جلو و دوقطبی سازی، تحت ‌الشعاع قرار می‌دهد.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است مردم انتظار دارند مسؤولان دولت باید در این مواقع حساس امروز که برجام از سوی کشورهای دیگر مورد نقض قرار داده شده به خوبی و با بصیرت و آگاهانه عمل کنند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات