۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۳۰۳۷۹
مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی خوزستان خبر داد؛

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس خوزستان

حجت الاسلام محمدیان از برگزاری تریبون های آزاد دانش آموزی، راه اندازی رادیو مدرسه و روزنامه دیواری و تهیه برنامه روزشمار جنایت های آمریکا به مناسبت ۱۳ آبان خبر داد.
13آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام اکبر محمدیان، مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان خوزستان، ظهر امروز، در جلسه ستاد هماهنگی 13 آبان با اشاره به اعزام مبلغ در چنین روزی به مدارس هدف اظهار داشت: حضور مبلغان در مدارس با همکاری بسیج دانش آموزی و حوزه های علمیه و در راستای گرامی داشت 13 آبان و آشنایی بیش از بیش دانش آموران با فلسفه چنین روزی است.

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان خوزستان با اشاره به نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس استان خاطرنشان ساخت: برپایی غرفه های روایتگری با حضور دانش آموزان نخستین گام است که در این غرفه ها به بحث درباه چرایی بدعهدی و بدخوی آمریکا، شیطان بزرگ نامیدن آن از سوی امام راحل پرداخته می شود که مشابه آن را در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته انجام دادیم.

این مقام مسؤول تهیه برنامه روزشمار جنایت های آمریکا به صورت مستند از کتاب های موجود را دیگر اقدام برای پاسداشت 13 آبان بیان کرد و افزود: برگزاری تریبون های آزاد دانش آموزی، راه اندازی رادیو مدرسه و روزنامه دیواری در برگیرنده حوادث 13 آبان از سوی دانش آموزان اقدامات دیگر روز دانش آموز خواهد بود.

در ادامه مهدی رفیعی، معاون پرورشی اداره‌ آموزش و پرورش خوزستان، با اشاره به برگزاری جلسه با معاونین کل استان پیرامون 13 آبان در هفته آینده ابراز داشت: در این جلسه دستورات لازم ابلاغ و هماهنگی ها انجام می شود؛ همچنین برای انعکاس مطلوب تر حماسه 13 آبان، همکاری صدا و سیما را خواستار هستیم.

 معاون پرورشی اداره‌ آموزش و پرورش خوزستان فضاسازی مطلوب مدارس در 13 آبان را خواستار شد و گفت: اصحاب رسانه و صداو سیما با حضور در مدارس از دانش آموزان مصاحبه هایی را در این باره اخذ کنند./9456/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات