۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۵۳۰۴۵۹
آيت الله نمازي:

كار نيروي انتظامي عبادت است

امام جمعه کاشان گفت: لحظه به لحظه حضور نيروي انتظامي در مرزهاي جمهوري اسلامي و پاسداري از تماميت ارضي كشور در پيشگاه خداوند عبادت محسوب مي شود و خداوند براي پرسنل نيروي انتظامي پاداش محاسبه مي كند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي بعد از ظهر امروز به مناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي در ديدار فرمانده انتظامي شهرستان كاشان با تبريك اين هفته به پرسنل جان بركف نيروي انتظامي، مهمترين وظيفه نيروي انتظامي را ايجاد امنيت و پاسداري از مرزهاي جمهوري اسلامي ايران دانست.

وي با اشاره به مسؤوليت خطير نيروي انتظامي در ايجاد امنيت و آرامش در كشور، تلاش پرسنل اين نيرو را عبادت خواند و عنوان كرد: مأموريت نيروي انتظامي در تأمين و حفظ امنيت در شهرها و مرزهاي كشور عبادت است و نيروي انتظامي بايد قدر جايگاه و لباسي كه بر تن كرده اند بداند.    

به گفته وي، لحظه به لحظه حضور نيروي انتظامي در مرزهاي جمهوري اسلامي و پاسداري از تماميت ارضي كشور در پيشگاه خداوند عبادت محسوب مي شود و خداوند براي پرسنل نيروي انتظامي پاداش محاسبه مي كند.

نماينده ولي فقيه در كاشان با تأكيد بر ارتقاي آگاهي و آموزش هاي تخصصي و اطلاعاتي براي مقابله با هرگونه ناهنجاري هاي اجتماعي، عنوان كرد: همانگونه كه رزمندگان اسلام در دوران 8 ساله دفاع مقدس با فراگيري آموزش هاي نظامي و فنون و تاكتيك هاي نظامي در مقابل دشمن ايستادند و به پيروزي رسيدند امروز نيز پرسنل نيروي نيازمند آموزش هاي فني و تخصصي براي مقابله با هرگونه ناهنجاري است.  

آيت الله نمازي با اشاره به اين فرمايش رهبر معظم انقلاب كه نيروي انتظامي مظهر اقتدار حاكميت است، گفت: امروز اقتدار نيروي انتظامي سبب رعب و وحشت اشرار و اراذل و اوباش و آنهايي است كه مخل آسايش و امنيت جامعه هستند.

وي، مأموريت هاي نيروي انتظامي را مهم دانست و اظهار داشت: امروز تمامي مأموريت هاي نيروي انتظامي در جهت براقراري امنيت و ايجاد آسايش در جامعه است و براي همين است كه مردم نيز با اعتماد كاملي كه به نيروي انتظامي دارند شب ها را با اطمينان و آرامش در خانه هاي خود استراحت مي‌كنند.   

نماينده ولي فقيه در كاشان يادآور شد: نيروي انتظامي به هر ميزان با اشرار و آنهايي كه مخل امنيت و آسايش جامعه هستند با اقتدار و قاطعيت برخورد مي‌كند،به همان ميزان با مردم در كمال ادب و محبت و حفظ كرامت برخورد مي كند و توانسته است رضايت مردم را نسبت به نيروي انتظامي جلب كند.  

سرهنگ علي پوركاوه فرمانده نيروي انتظامي شهرستان كاشان نيز در اين ديدار با ارائه گزارشي از فعاليت هاي انجام شده نيروي انتظامي شهرستان كاشان طي يكسال گذشته، موفقيت اين نيرو را مرهون تلاشگران پرسنل نيروي انتظامي و همكاري نيروي مقاومت بسيج و مردم اين شهرستان اعلام كرد./1307/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات