۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۵۳۰۴۸۰

جزئیات جلسه حجت‌الاسلام عبادی با رییس مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه امروز با رییس مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقرعبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی امشب در جمع خبرنگاران درباره جزئیات نشست امروز خود با ریاست مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این نشست موضوع کمبود آب برای روستاییان که حتی آب هم برای آشامیدن ندارند مطرح شد.

وی افزود: در این دیدار به وضعیت آبرسانی سیار به نزدیک به 500 روستای استان خراسان‌ جنوبی اشاره شد و اینکه به هر حال باید چه اقداماتی صورت بگیرد مسائلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از جمله راه‌حل‌هایی که برای کنترل وضعیت آبی استان ارائه شد، مدیریت آبخیزداری است که درخواست ما از رییس قوه مقننه این بود که در لایحه بودجه سال آینده رقم قابل توجهی برای موضوع آبخیزداری در این منطقه قرار یابد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه مدیریت بخش آبخیزداری از اهمیت مضاعفی در خراسان‌ جنوبی برخوردار است، یادآور شد: عدم کنترل و مدیریت باران‌های فصلی در این استان سبب شده تا میزان قابل توجه آب هدر برود؛ علاوه بر این، در این بخش با کمبود فراوان و کاهش آبدهی مواجهیم.

وی عنوان کرد: موضوع بعدی که در نشست با لاریجانی مطرح شد، مسأله اشتغال روستاییان با توجه به خشکسالی‌های چندین ساله اخیر بوده است که باید حرکت حمایت از صنایع دستی و کارهای مشابه محور کار قرار بگیرد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست راهکارهای پیشنهادی لازم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در مورد یکسری راه‌حل‌هایی با رییس مجلس شورای اسلامی به توافق رسیدیم که براساس آن پیگیری‌های مربوطه را انجام خواهیم داد.

حجت الاسلام عبادی توضیح داد: این راه‌حل‌ها را بعد از پیگیری و حصول نتیجه با مردم شریف در میان خواهیم گذاشت.

وی گفت: از طرف مجمع نمایندگان استان از ریاست محترم مجلس دعوت شد تا به استان خراسان جنوبی بیایند و مشکلات را از نزدیک بررسی کنند./880/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات