۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۵۳۰۵۱۵
به همت دانشگاه مذاهب اسلامی؛

ویژه برنامه «شبی با همرزمان شهدای مدافع حرم» در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد

به همت بسیج دانشجویی و اداره کل امور فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی همایش همرزمان شهدای مدافع حرم با حضور همرزمان شهید مدافع حرم حمیدرضااسد اللهی و علی آقاعبداللهی در سالن همایش دانشگاه برگزار شد.
دانشگاه مذاهب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با حضور همرزمان شهدای مدافع حرم «شهید حمیدرضا اسداللهی» و پدر «شهید علی آقا عبداللهی» ویژه برنامه "شبی با همرزمان شهدای مدافع حرم" شامگاه  یکشنبه 16 مهرماه با حضور دانشجویان شیعه و سنی در سالن اجتماعات شهید ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم کلیپ هایی از فعالیت های فرهنگی و جهادی این دو شهید بزرگوار و مروری بر زندگینامه و خاطرات آنان با حضور دانشجویان پخش شد و سپس مهمانان مراسم؛ رزمنده های اسلام؛ آقایان صیاد و میرابی زاده همرزمان شهیدان مدافع حرم به روایتگری و بیان نکات اخلاقی این دو شهید بزرگوار پرداختند.


شهیدعبداللهی ؛ جهادگر اردوهای جهادی دانشگاه مذاهب اسلامی

مومنی‌ها ، مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه در ابتدا ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور پدر بزرگوار شهید عبداللهی در این مراسم، این دو شهید بزرگوار را به نوعی منتسب به دانشگاه مذاهب اسلامی و هم محله‎گی با این دانشگاه عنوان کرد و گفت: عنایات و توجهات شهید علی آقا عبداللهی و شهید اسداللهی به عنوان جهادگری که با دانشجویان دانشگاه سالها به فعالیت در مناطق محروم اعزام می شد شامل حال دانشجویان این دانشگاه بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به دغدغه مندی شهید بزرگوار در مسائل جهان اسلام ، تلاش‌ وحضور این شهید والامقام در اردوهای جهادی را به عنوان یکی از  ویژگی های بارز ایشان معرفی کردند .

محور قراردادن مسجد و شجاعت ؛ ویژگی  شاخص شهیدعبداللهی

برادر صیاد یکی از همرزمان شهید عبداللهی، مهمترین فضائل اخلاقی  این شهید جوان مدافع حرم را محور قراردادن و تلاش جهادی برای حضور فعال در مساجد و شجاعت مثال زدنی ایشان  دانست.

نیاز سنجی ؛ مهمترین شاخصه شهیداسداللهی

برادر میرایی زاده همرزم شهید اسداللهی نیز نیاز سنجی را یکی از مهمترین خصائل شهید دانسته و تلاش بی وقفه  شهید اسداللهی برای تسلط بر مکالمه زبان و ادبیات عربی برای حضور فعال و اثر گذار در عراق و سوریه را ناشی از نیازسنجی آن شهید والامقام عنوان کرد.

در ادامه این همایش کلیپ شهدای مدافع حرم شهید حمید اسداللهی و علی آقا عبداللهی برای شرکت کنندگان نمایش داده شد .

در پایان  جلسه که با حضور پدربزرگوارشهید عبداللهی برگزار شده بود تندیس یادبودی از سوی مدیر کل فرهنگی  و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه به ایشان و راویان همایش تقدیم شد ./۸۱۶/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات