۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۳۰۵۵۹
معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق اندیمشک خبر داد؛

برگزاری دوره دانش افزایی پژوهشی ویژه اساتید مدارس علمیه اندیمشک

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک گفت: دوره دانش افزایی پژوهشی برای اساتید حوزه های علمیه اندیمشک به مدت ۳۵ ساعت به میزبانی مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی حجت الاسلام حسینی حجت الاسلام حسینی

حجت الاسلام سید علی حسینی، معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: دوره دانش افزایی پژوهشی برای اساتید حوزه علمیه اندیمشک برگزار شد و استقبال بسیار خوبی را از سوی اساتید به همراه داشت.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک در ادامه بیان داشت: دوره دانش افزایی پژوهشی برای ششمین بار در استان و ویژه اساتید حوزه علمیه اندیمشک با میزبانی مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک بود.

این مقام مسؤول با اشاره به مباحث مطرح شده در این دوره، گفت: روش نگارش مقاله، روش نگارش پایان نامه، تفاوت بین موضوع کتاب و موضوع پایان نامه و مقاله و همچنین روش تدریس پژوهش محور از مباحث مطرح شده در دوره دانش افزایی پژوهشی بود.

حجت الاسلام حسینی ابراز داشت: به منظور استقبال از این دوره، اعضای شرکت کننده در این دوره پیشنهاد دادند که دوره ای همانند همین دوره دانش افزایی پژوهشی برای آنان دوباره در آینده تشکیل شود.

وی در ادامه اظهار داشت: این دوره از تاریخ12 مهرماه تا 14 همین ماه به مدت شبانه روز در 35 ساعت برگزار شد؛ همچنین استاد این دوره پژوهشی، حجت الاسلام اسلامی پورکریمی بود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک در پایان با اشاره به انتشار نشریه ای برای طلاب این مدرسه علمیه، گفت: در روزهای گذشته یک شماره نشریه ای برای طلاب با موضوعات اجتماعی، اعتقادی و فکری منتشر کردیم و در اختیار آنان قرار دادیم./9453/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات