۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۳۰۵۷۳
امام جمعه موقت ورامین:

ماهیت واقعی آمریکا برای جوانان تبیین شود

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی‌های دقیق تری برای شناسایی چهره واقعی آمریکا به جوانان انجام شود، گفت: برخی سعی دارند با بزک کردن چهره آمریکا، چهره زیبایی از این کشور نشان دهند.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ سید محسن محمودی گلپایگانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در جلسه شهرستانی 13آبان ورامین که در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه امروز در فضای فرهنگی موجود که عمدتاً جوانان در آن دخیل هستند، وظایف آموزش و پرورش بسیار سنگین است، گفت: لازم است برای این موضوع راهکارهای اساسی اندیشیده شود، چراکه مرکز سیبل دشمن روی جوانان قرار داده شده است و با توجه به هجمه‌های اخیر مشاهده شده از سوی دشمن بیشتر برنامه‌های آنان روی این قشر متمرکز شده است.

وی با ابراز اینکه روز 13آبان از اهمیت بالایی در جامعه ما برخوردار بوده، افزود: اهمیت این روز که حوادث مهم و بزرگ تاریخی در آن مشاهده شده می‌تواند عاملی بازدارنده برای اهداف دشمن باشد و در تاریخ کشور و انقلاب اسلامی بسار مهم است.

امام جمعه موقت ورامین با یادآوری برنامه های سالهای گذشته، به بی‌حرمتی‌های اخیر استکبار اشاره کرد و گفت: امروز شرایط حساس‌تر از گذشته شده و باید حضور مردم در این ایام چشمگیرتر از گذشته باشد.

وی با اشاره به روز هشتم آبان‌ماه و آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی، تصریح کرد: این روز می‌تواند پایه‌گذار و تقویت کننده روحیه استکبارستیزی باشد، در این ایام همگان باید با نقشه‌های نافرجام دشمن به سرکردگی شیطان بزرگ بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام محمودی گلپایگانی با بیان اینکه امسال باید برنامه‌ریزی‌های بهتری برای شناسایی چهره واقعی آمریکا به جوانان انجام شود تا تبیین شود که در هیچ زمانی دوستی بین ایران و آمریکا شکل نخواهد گرفت. باید برای جوانان روشن شود که فرهنگ "مرگ بر آمریکا" یعنی چه؟ برخی سعی دارند با بزک کردن چهره آمریکا؛ چهره زیبایی از آمریکا نشان دهند.

وی در ادامه خواستار برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شد و ابراز کرد: راهپیمایی 13آبان متعلق به قشر و جریان خاصی نیست بلکه یک راهپیمایی ملی است./804/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات