۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۵۳۰۶۱۳
در شش ماه نخست امسال؛

۲۳۰۰ طلبه ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند

مسؤول امور تلبس معاونت تهذیب حوزه های علمیه از تلبس ۲۳۰۰ طلبه در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: حضور سه روزه در مشهد مقدس به همراه خانواده هدیه طلبه‌های تازه ملبس است.
تلبس طلاب عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام رضا (ع) در روز عید غدیر

حجت الاسلام مجتبی متقی‌نژاد مسئول امور تلبس  معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از نام نویسی چهار هزار نفر در دوره «بایسته‌های تلبس» خبر داد و گفت: از این تعداد، سه هزار و پانصد نفر به مرحله مصاحبه رسیدند و 2300 طلبه در شش ماهه نخست سال موفق به دریافت مجوز تلبس شدند.

مسؤول امور تلبس  معاونت تهذیب افزود: برای اساتید این دوره‌ها در قم و سراسر کشور دوره‌های مهارت افزایی تشکیل شد و حدود ۷۰ نفر این دوره را با موفقیت به پایان رساندند.

وی با اشاره به جزئیاتی از برنامه«ردای بهشتی» به عنوان هدیه تلبس که سفر سه روزه به همراه خانواده به مشهد مقدس است ابراز داشت: هشت دوره از برنامه ردای بهشتی از ابتدای سال تا امروز انجام شده است که نزدیک به هزار خانواده از طلبه‌های تازه ملبس در آن شرکت کرده‌اند.

حجت الاسلام متقی‌نژاد همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب«مشق مهر» ویژه طلاب شرکت کننده در این دوره خبر داد.

گفتنی است دوره «بایسته‌های تلبس» با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و امور تلبس معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود./۸۲۹/ت۳۰۲/ی

 

 

ارسال نظرات