۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۵۳۰۶۴۰
در راستای اجرای فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب؛

نرم‌افزار «آوای نور» تولید شد

نرم‌افزار «آوای نور» لبیکی به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره آتش به اختیار بودن مراکز و نهادهای خودجوش و انقلابی تولید شد.
نرم افزار آوای نور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از تسنیم، این نرم‌افزار با عنوان «آوای نور» علاوه بر دارای بودن بیشتر ویژگی‌های دیگر برنامه‌های قرآنی، دارای دانش‌نامه موضوعی قرآن کریم با 88000 رکورد است.

این نرم‌افزار یک دانش‌نامه موضوعی قرآن کریم در 22 هزار صفحه در راستای اجرای فرمان آتش به اختیار رهبری است.

مخاطبان با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند در موضوعات مختلف قرآنی (سیاسی، اجتماعی، معامله، تغذیه، جهاد، حجاب و...) جستجو کنند و علاوه بر آیه مربوطه، ترجمه به همراه 3 تفسیر المیزان، نمونه و نور  را مطالعه کنند.

«نمایش متن قرآن به همراه کلیه علامت‌های وقف، بارگذاری قرائت 18 قاری ممتاز ایرانی و خارجی، متن ترجمه 20 جلدی تفسیر المیزان، تفسیر نمونه و تفسیر نور منطبق با آدرسی دهی کاربرای و جستجوی عبارات مشابه در متن قرآن» از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود.

 امکان تکرار آیات و تنظیم اندازه قلم و ترجمه قرآن و ذخیره آن و امکان انتخاب جز، حزب و صفحه مورد نظر نیز برای کاربران محقق شده است.

طراحی و تولید این نرم‌افزار کاملا شخصی و بدون کمک از دستگاه‌های دولتی صورت گرفته،  این نرم‌افزار به صورت کاملا رایگان در فروشگاه‌های مجازی قابل دریافت است.

کاربران با جستجوی عبارت «قرآن آوای نور» در فروشگاه‌‌های کافه بازار یا مایکت می‌توانند اقدام به دریافت نرم‌افزار کنند./۹۶۹//۱۰۳/خ

ارسال نظرات