۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۳۰۷۱۱
رسانه های امروز در یک نگاه؛

جاسوسی، مشکل جدید برجام

تاوان تظاهر به دیوانگی، ما «ملی-مذهبی» نیستیم!، زمانه وحدت و قاطعیت، برجام سوراخ داشت، دعواي بيکاري، انتظار مردم از قوه قضائیه، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تاوان تظاهر به دیوانگی، ما «ملی-مذهبی» نیستیم!، زمانه وحدت و قاطعیت، برجام سوراخ داشت، دعواي بيکاري، انتظار مردم از قوه قضائیه، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که مسأله برجام و زیاده خواهی های آمریکا همچنان خبر اول رسانه ها کشور است.

با توجه به مشکلات موجود در توافق نامه برجام روزنامه وطن امروز نوشت از امروز برجام باید با مشکل جدیدی دست و پنجه نرم کند چراکه براساس اظهارات حجت الاسلام محسنی اژه ای یکی از اعضای فنی تیم مذاکره کننده به نام عبدالرسول دری اصفهانی جاسوس از آب درآمده که باید تحقیق و بررسی کرد که این فرد چطور نفوذ کرده است.

امروز با توجه به هجمه ها و تهمت های وارده به دستگاه قضا روزنامه قدس نوشت مردم انتظار دارند دستگاه قضا در مواقع حساس به خوبی و با اقتدار عمل کند و در برابر فسادهای اقتصادی دانه درشت های کشور ایستادگی و برخورد کند چرا که هر موقع دستگاه قضا با فساد برخورد کرده یک نشاط خاصی در جامعه بوجود می آید.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله وحدت میان همه احزاب در کشور اشاره کردند که آنها را در ذیل با هم می خوانیم.

تاوان تظاهر به دیوانگی

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: امروزه این نگرانی جدی وجود دارد که مبادا جریانی با دمیدن در شیپور دیوانگی ترامپ و یا باور کردن ادعای حریف درباره دیوانگی او، زمینه وادادگی دیگری نظیر آنچه در برجام شاهد آن بودیم را رقم بزنند و با این توجیه که طرف مقابل یک دیوانه تمام عیار است به باج‌خواهی‌ها و زورگویی‌های پی در پی آمریکا تن بدهند.

ادامه مطلب...

ما «ملی-مذهبی» نیستیم!

روزنامه جام جم نوشت: عنوان مل-مذهبی یک عنوان عام است و هیچ یک از این گروه‌ها و دسته‌جات، حق ندارند آن را به تنهایی برای خودشان به کار ببرند. متأسفانه بعدها دوستان این توافق را رعایت نکردند و بعدها خودشان به تنهایی از این عنوان استفاده کردند که شبهاتی را به وجود آورد.

ادامه مطلب...

زمانه وحدت و قاطعیت

روزنامه صبح نو نوشت: به نظر می‌رسد رییس جمهور محترم و دیگر روسای قوای کشور در شرایط تهدید تازه، می‌بایست از بیان مواضع تفرقه انگیز داخلی بپرهیزند و با هماهنگی بیشتری در برابر توطئه جدید دشمنان، وحدت و اشتراک نظر خود را به نمایش بگذارند.

ادامه مطلب...

برجام سوراخ داشت

روزنامه وطن امروز در تیتر صفحه نخست خود نوشت: عبدالرسول دری‌اصفهانی از اعضای فنی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران جاسوس بود. بر اساس اظهارات حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، دری‌اصفهانی با ۲ سرویس اطلاعاتی غربی ارتباط داشت.

ادامه مطلب...

دعواي بيکاری

روزنامه جوان نوشت: ریيس محترم قوه قضائيه همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد حرف‌هاي ریيس محترم جمهور را بي‌جواب نگذاشت.

ادامه مطلب...

انتظار مردم از قوه قضائیه

روزنامه قدس نوشت: قوه قضائیه از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی است که کارآمدی یا ناکارآمدی آن، تأثیر مستقیمی بر سایر ارکان نظام دارد و در ایجاد مهم‌ترین آرمان یک کشور که بحث عدالت و تأمین حقوق همه مردم است.

ادامه مطلب...

همه ‌گيري بيماري خشونت

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: احساسات اخلاقي افراد، تحت تأثير بند و بست‌هاي اجتماعي قرار دارند. البته، اغلب، افراد، دلايلي براي احساسات خود مي‌آورند که در جاي خود مهم هستند، ولي زمينه‌هاي اجتماعي که فراتر از آگاهي‌هاي فردي عمل مي‌کنند، تأثير قابل ملاحظه خود را دارند.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است مسؤولان دولت و مردم از همه احزاب باید امروز در کنار یکدیگر در برابر زیاده خواهی های آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی ایستادگی کنند تا بتوانند از حقوق بین الملل خود دفاع کنند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات