۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۳۰۷۳۴
از سوی مؤسسه آفاق حکمت؛

دوره‌های جریان شناسی ایران معاصر برگزار می‌شود

مدیر اجرایی مؤسسه آفاق حکمت از برگزاری دوره جدید جریان شناسی ایران معاصر در نسبت با حوزه و روحانیت، روشنفکری، جهان اسلام، سیاست، تفکر و فرهنگ، اقتصاد، رسانه، هنر و ادبیات از سوی این مؤسسه خبر داد.
آفاق حکمت

سید شهاب لاجوردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌از برگزاری دوره های جریان شناسی ایران معاصر از سوی مؤسسه آفاق حکمت ویژه طلاب خبر داد و گفت: این دوره با همکاری معاونت آموزش حوزه علمیه امام کاظم(ع) از هفته آینده آغاز خواهد شد و به مدت 16 هفته ادامه دارد.

مدیر اجرایی مؤسسه آفاق حکمت افزود: در این دوره، جریان شناسی ایران معاصر در نسبت با حوزه و روحانیت، روشنفکری، جهان اسلام، سیاست، تفکر و فرهنگ، اقتصاد، رسانه، هنر و ادبیات بررسی می شود.

وی با بیان این که این دوره ها به صورت رایگان برای طلاب خواهد بود، عنوان داشت: کلاس ها هرهفته یک جلسه روزهای پنجشنبه از ساعت 9 تا 10 صبح برگزار می شود؛ ما در هر رشته دو جلسه درس خواهیم داشت و کلاس ها از روز پنجنشبه 27 مهرماه آغاز خواهد شد.

لاجوردی به اساتید این دوره اشاره کرد و ابراز داشت: در این دوره 16 جلسه ای از محضر اساتید مبرزی از جمله حجج اسلام حمید پارسانیا، عبدالحسین خسروپناه و مهدی ابوطالبی استفاده خواهیم کرد؛ آقایان عادل پیغامی، مسعود معینی پور، فرشاد مهدی پور، روح الله بیگی و روح الله رجبی از دیگر اساتید دوره خواهند بود.

وی ادامه داد: ثبت نام برای حضور در این کلاس ها تا روز چهارشنبه 26 مهرماه ادامه خواهد داشت و با توجه به این که ظرفیت کلاس ها محدود است، تنها از افرادی دعوت خواهد شد که در اولویت ثبت نام باشند، از این رو علاقه مندان باید هرچه سریع تر برای ثبت نام به سایت مؤسسه آفاق حکمت به آدرس www.afaghehekmat.ir  مراجعه کرده یا با شماره تلفن 09109988113 تماس حاصل کنند.

مدیر اجرایی مؤسسه آفاق حکمت با بیان این که این دوره از کلاس ها در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: دوره جدید جریان شناسی ایران معاصر در عرصه های یاد شده ویژه برادران طلبه بوده و همراه با آزمون و ارائه گواهینامه پایان دوره است؛ البته دانشجویان علاقه مند و مستعد نیز می توانند در این کلاس ها شرکت کنند./1330/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات