۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۵۳۰۷۹۱
معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول خبر داد؛

فعالیت تبلیغی طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول در شهرستان الشتر

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الشتر از فعالیت تبلیغی طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر خبر داد و گفت: در دهه دوم محرم طلاب همچون دیگر مناسبت ها، برای انجام فعالیت تبلیغی خود در مکان های مختلف حضور دارند.
 طلاب خواهر

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب این مدرسه در سطح شهر الشتر بیان داشت: تبلیغ چهره به چهره و به موقع امری مهم و ضرورتی انکار ناپذیر برای بصیرت بخشی و معرفت افزایی بین نسل جوان است.

وی با اشاره به گسترش آسیب های اجتماعی و تلاش دشمن در جهت به گمراهی کشاندن نسل جوان افزود: تبلیغ بهترین راه آگاه سازی جوانان و خنثی سازی آسیب های اجتماعی است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در دهه دوم محرم همچنان ادامه دارد، یادآور شد: خواهران مبلغ با هدف تبیین و ترویج ارزشها و معرفت افزایی بین جوانان ونوجوانان و قشر بانوان فعالیت می کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب مبلغ ما در مراکز دانشگاهی، مدارس، اماکن مذهبی و  مجالس خانگی حضور دارند و با سخنرانی محوریت موضوعات روز جامعه، بیان احکام، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی جوانان برای تقویت باورها و اعتقادات دینی بانوان فعالیت می کنند.

شاهوردی با بیان اینکه فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ تا پایان صفر ادامه دارد، افزود: حضور طلاب مبلغ در مدارس آموزش و پرورش با توجه به درخواست مدارس تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

وی در ادامه از فعالیت مستمر طلاب مبلغ در زمینه برنامه های قرآنی مدرسه علمیه بنت الرسول شهرستان الشتر خبر داد و گفت: طلاب حافظ قرآن به عنوان مبلغ قرآنی و به صورت مستمر در کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان فعالیت دارند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الشتر یادآور شد: فعالیت خواهران مبلغ با هدف ترویج فرهنگ زندگی قرآنی در قالب کلاس های تصحیح قرائت قرآن، آموزش تجوید، تربیت مربی قرآن و بیان نکات تفسیری با عنوان پیام قرآن صورت می گیرد./9451/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات