۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۵۳۰۸۱۵
حجت الاسلام محققی خبر داد؛

اعلام آمادگی خبرگزاری رسا برای امضای تفاهم نامه با خبرگزاری حوزه

مدیر عامل خبرگزاری رسا از آمادگی این رسانه حوزوی به منظور امضای تفاهم نامه با خبرگزاری حوزه خبر داد.
بازدید مسئولان خبرگزاری حوزه از خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزار رسا، در نشست مشترک با مدیرعامل و مسؤولان خبرگزاری حوزه که روز سه شنبه در محل خبرگزاری رسا برگزار شد، با بیان این که خبرگزاری حوزه رسانه ای موفق و پیشگام است و از حضور ارزشمند نیروهای انقلابی خوبی بهره می برد، از آمادگی مجموعه مؤسسه رسا به منظور تعامل با خبرگزاری حوزه خبر داد.

وی با بیان این که نقد می تواند به پویایی یک مجموعه کمک بسیار زیادی داشته باشد، بیان کرد: ما هم همانند سایر مجموعه های حوزوی نیازمند این هستیم که دیگران از خارج از مجموعه با نگاه نقادی به فعالیت های ما نگاه و نقاط ضعف را گوشزد کنند تا ما با برطرف کردن آن ها فعالیت های پویاتری داشته باشیم.

مدیرعامل خبرگزاری رسا با اشاره به ضرورت ایجاد تعامل بین رسانه های دینی و حوزوی، تصریح کرد: ما در خبرگزاری رسا این آمادگی را داریم تا در برقراری این تعامل پیشقدم شویم و با مشارکت با سایر خبرگزاری های حوزه دین سازو کار ایجاد این تعامل را فراهم سازیم.

وی ادامه داد: خبرگزاری رسا همواره خود را یار حوزه می داند و در تلاش است تا در تحقق اهداف بالا دستی حوزه های علمیه نقش بسزایی ایفا کند.

مدیرعامل خبرگزاری رسا تصریح کرد: امروز ما خود را داخل سیستم حوزه می دانیم و برای رشد و اعتلای آن تلاش می کنیم.

حجت الاسلام محققی در پایان با اعلام آمادگی خبرگزاری رسا در راستای امضا تفاهم نامه همکاری با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: خوب است کارگروهی متشکل از خبرگزاری رسا و خبرگزاری حوزه تشکیل شود تا مفاد این تفاهم نامه را آماده کنند تا زمینه ای برای تعامل بیشتر فراهم شود./858/پ۲۰۲/ج

 

 

ارسال نظرات