۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۳۰۸۲۹
حجت الاسلام حسینی کوهساری خبر داد؛

تصویب نظام جامع رسانه ای حوزه در شورای عالی

مسؤول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه از تهیه و تدوین نظام جامع رسانه ای حوزه و تصویب آن در شورای عالی خبر داد.
حجت الاسلام حسینی کوهساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مفید حسینی کوهساری مدیرعامل خبرگزاری حوزه در نشست مشترک با مدیرعامل و مسؤولان خبرگزاری رسا که در مؤسسه رسا برگزار شد، گزارشی از اقدامات و فعالیت های مربوطه ارائه کرد.

وی زمینه ها و عرصه های تعامل این دو رسانه حوزوی را گسترده توصیف کرد و خواستار تشکیل کمیته ای مشترک به منظور امضای تفاهم نامه در این خصوص شد.

حجت الاسلام حسینی کوهساری تعامل رسانه های حوزوی را در اطلاع جامعه از دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه های علمیه بسیار مؤثر دانست.

وی به برخی از زمینه هایی که این دو رسانه حوزوی می توانند با یکدیگر تعامل و همکاری نزدیک داشته باشند اشاره کرد و گفت: مطالعات بنیادین رسانه، چشم اندازی راهبردی و برنامه عملیاتی، تهیه و تنظیم مضامین راهبردی برای مدیریت محتوایی و راهبردی هر دو رسانه و اجرایی سازی آن، نحوه عرضه تولیدات و محصولات رسانه ای، مخاطب شناسی و آینده پژوهی تنها بخشی از عرصه هایی است که می توان با تعامل شاهد اقدامات خوبی بود.

حجت الاسلام حسینی کوهساری در بخش دیگری از سخنان خود از تهیه و تدوین نظام جامع رسانه ای حوزه و تصویب آن در شورای عالی حوزه های علمیه خبر داد که بزودی نیز ابلاغ خواهد شد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات