۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۵۳۰۸۳۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵خرداد:

دعا سبب نجات آدمي از تزلزل می شود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵خرداد راه مقابله با دشمن را دعا و باور به ياري كردن خدا خواند و گفت: دعا تأثير گذار و مايه آرامش است و آدمي را از تزلزل دور مي کند.
حسین عبدالله پور حسین عبدالله پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک سه شنبه شب در مراسم عزاداری هيئت مدافعان آل الله اين شهرستان با اشاره به وصيت هاي امام حسين(ع) به ديگران گفت: ايشان وصيت هاي زيادي داشته اند اما مهمترين آن وصيت در آخرين لحظه هاي عمر به ولي زمان بعد از خود بود كه در بعضا از روايات آمده است كه دو پيام را دو بار سفارش كرده است.

وي با يادآوري اينكه سيدالشهدا(ع)، امام سجاد(ع) را به سينه چسباند و دو پيام توحيدي و اجتماعي به او داد، اضافه كرد: اباعبدالله الحسين(ع) سفارش كرد در سخت ترين شرايط كه كسي را نداري صدا كني، دعا كن و خدا را بخوان.

کارشناس دینی پيام اول را يك راهبرد براي شيعيان دانست و ادامه داد: خواسته هايت را در قالب دعا بيان كن؛ آنگاه خدا در غم و اندوه و مشكلات كمرشكن تو را ياري خواهد كرد چرا كه گاهي بايد مطالب را با دعا به گوش ديگران رساند.

وي با اشاره به تأكيدات رهبر معظم انقلاب اسلامي به دعا كردن، شاهدان شهيد را مصداق عاملان اين پيام برشمرد و افزود: تنها چيزي كه در شرايط سخت انسان را آرام ميكند دعا است، دعا تأثير گذار و مايه آرامش است، آدمي را از در جا زدن نجات داده و از تزلزل دور مي كند.

مسؤول امور روحانیون سپاه 15خرداد با اشاره به پيام دوم سالار شهيدان به فرزند خويش، زشت ترين ظلم را ظلم به كسي دانست كه جز خدا كسي را ندارد و تصريح كرد: اين ظلم كه بسيار خطرناك است گريبان آدم را مي‌گيرد و بايد از آن ترسيد.

وي با يادآوري ظلم هاي ناروايي كه به هموطنان عزيز پیش از انقلاب اسلامي به آنها وارد شده است، ابراز كرد: مردم ايران در صورتي مورد ستم قرار گرفتند كه جز خدا كسي را نداشتند و سرانجام خدا آنها را ياري و دشمن را خوار گردانيد.

حجت الاسلام عبدالله پور در پايان تنها راه مقابله با دشمن را دعا و باور به ياري كردن خدا مطرح كرد و گفت: امروز ايجاد وحدت در ميان نيروهاي انقلابي در برابر ظلم همه جانبه از عموم مسلمين مورد انتظار است./804/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات