۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۳۰۹۳۷
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

مقابله با هجمه های فرهنگی هدف اصلی فعالیت کانون های مساجد است

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان مقابله با هجمه های فرهنگی را هدف اصلی فعالیت کانون های مساجد عنوان کرد و گفت: برای تحقق اهداف فرهنگی باید با تکیه بر مدیریت جهادی و تفکر انقلابی اقدام کرد.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت سالروز بیانات رهبری در رابطه با کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چراغ راه مردم و مسؤولان است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبری در رابطه با  فعالیت مساجد، ضرورت همکاری و وحدت بین این ارکان افزود: هدف کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، جذب جوانان، نوجوانان و کودکان به مساجد و مقابله با تهاجم فرهنگی است.

کانون های فرهنگی بستر تقویت شاخص های فرهنگی هستند

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه مقابله با هجمه های فرهنگی هدف اصلی فعالیت کانون مساجد است، گفت: ائمه جماعت، پایگاه های مقاومت، هیأت امنا و کانون های فرهنگی هنری مساجد، اصلی ترین ارکان مسجد هستند و در این راستا باید هوشیار باشند.

وی با تأکید بر ضرورت نهادینه سازی تفکر انقلابی و جهادی اظهار داشت: با تکیه بر این تفکر باید در جهت تقویت شاخص های فرهنگی هنری بهره مند شد.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: برای تقویت فعالیت های فرهنگی باید با مدیریت انقلابی و جهادی، فکر و اندیشه در جهت تقویت فعالیت های فرهنگی گام برداشت.

مسرول دبیرخانه کانون مساجد لرستان با بیان اینکه نباید در انجام فعالیت های فرهنگی منتظر بودجه بود، گفت: روحیه انقلابی و جهادی بین اعضای کانون های فرهنگی هنری رمز موفقیت در این عرصه است./945۹/پ203/ب1

ارسال نظرات