۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۵۳۱۲۱۱
حجت الاسلام راحلی تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری از ظرفیت حوزه علمیه خواهران

حجت الاسلام راحلی با اشاره به ظرفیت عظیم تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان بر بهره گیری از این فرصت بزرگ و ارزشمند تأکید کرد.
راحلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام رضا راحلی مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت عظیم حوزه های علمیه خواهران، اظهار داشت:حوزه های علمیه خواهران می توانند با این ظرفیت ارزشمند در جامعه نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند به مبلغان و دین شناسان زن است، گفت: آن طور که باید از ظرفیت حوزه های علمیه خواهران استفاده نمی شود و لازم است برنامه ریزی لازم برای بهره گیری از این ظرفیت انجام گیرد.

حجت الاسلام راحلی با اشاره به پذیرش ۷۰۰ اثر پژوهشی در جشنواره محمد بن خلیلان، ابراز کرد: این میزان اثر نشان از پویایی و فعال بودن حوزه های علمیه خواهران در عرصه پژوهش و تولید علم است.

وی با اشاره به اعزام مبلغه به نقاط مختلف استان به ویژه نقاط محروم، اظهار داشت: در تمامی مناسبت های تبلیغی، مبلغان خواهر برای ترویج فرهنگ و ارزش های دینی به مناطق محروم و مورد نیاز اعزام می شوند.

مدیر استانی حوزه علمیه خواهران آ‌ذربایجان غربی با بیان اینکه نزدیک به 1000 فارغ التحصیل در سطح دو حوزه علمیه و 130 نفر در سطح سه در استان وجود دارد، گفت: از وجود این خواهران عالم در عرصه های تبلیغی و دینی باید استفاده کرد.

وی با اشاره به اثرات سازنده و مطلوب خواهران مبلغ به ویژه در جلسات خانگی و در میان خواهران و زنان جامعه، تصریح کرد: امروز در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن باید از تمام ظرفیت های استفاده کرد.

حجت الاسلام راحلی با اشاره به حضور تأثیر گذار خواهران مبلغ در مدارس استان، گفت: این حضور می تواند تحولاتی را ایجاد کند و شرایط را بهبود بخشد، وضعیت تربیتی مدارس امین امروز بهتر از دیگر مدارس است.

وی در پایان از نمایندگان اعزامی دفتر مقام معظم رهبری حاضر در جلسه، دیدار جمعی خواهران طلبه و مسؤولان حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی را خواستار شد./۸۵۴/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات