۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۳۱۲۱۹
در اقدامی ارزشمند و قابل توجه؛

امام جمعه تبریز جویای احوال عکاس خبرگزاری رسا در تبریز شد

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم طی تماس تلفنی، در جریان روند درمان عکاس خبرگزاری رسا در تبریز قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌ هاشم، امام جمعه تبریز، تلفن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به دنبال بیماری مسعود سپهری نیا، عکاس خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تماس تلفنی، جویای حال او شد.
مسعود سپهری نیا، یکی از عکاسان خبری و جوان شهر تبریز است، او در این خصوص گفت: با توجه به اینکه امکان صحبت کردن برایم وحود ندارد، معمولا این روزها به تماس ها جواب نمی دهم. دیروز طبق معمول تماسی ناآشنا داشتم که نتوانستم پاسخگو باشم، اما چند دقیقه بعد پیامکی رسید که نوشته بود: حاج آقا آل هاشم میخواهند جویای حال شما شوند!
وی در خصوص عکس العمل خود پس از دریافت این پیامک ادامه داد: اول فکر کردم این یک شوخی است؛ چون تصور نمی‌کردم امام جمعه محترم برای پیگیری حال یک عکاس جوان زنگ بزند!
سپهری نیا اظهار داشت: به شماره ای که پیامک آن را دریافت کرده بودم زنگ زدم. در کمال ناباوری صدای پشت تلفن گفت: گوشی، با حاج آقا صحبت کنید! بعد، دیدم خود حاج آقا آل هاشم صحبت کردند.
عکاس خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به اینکه به دلیل بیماری، امکان صحبت طولانی برایم وجود نداشت، گفت: ایشان دلیل بیماری و وضعیت بنده را جویا شدند و من هم مختصر توضیح دادم… در آخر هم حاج آقا آل هاشم دعا کردند که هرچه زودتر خوب شوم.
وی اظهار داشت: با این تماس تلفنی روحیه گرفته ام… پس از بهبودی کامل برای تشکر و قدردانی حضوری خدمتشان خواهم رسید.
گفتنی است، امام جمعه تبریز پیشتر نیز با تماس تلفنی، کسب عنوان نخست عکس مستند کشوری از سوی علی حامد حقدوست، یکی دیگر از عکاسان خبری تبریز را به وی تبریک گفته بود./۹۳۵/پ
۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات