۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۳۱۲۴۹
امام جمعه شهرری:

تحریم سپاه هزینه سنگینی برای آمریکا به دنبال خواهد داشت

امام جمعه شهرری با تاکید بر اینکه تحریم سپاه ایران برابر با تحریم آمریکا و ارتش آمریکا است، گفت: در صورت تحریم سپاه، ارتش ایران دیگر مرزی نخواهد شناخت و این هزینه سنگینی برای آمریکا به دنبال دارد.
شاهچراغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، امروز در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه که با حضور نمازگزاران ولایتمدار و شهید پرور شهرری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: اوضاع و شرایط زمانی امامت امام سجاد(ع) از سخترین و خفقان‌ترین دوران‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه امام سجاد(ع) احیاگر دین اسلام بودند، ابراز کرد: با همه سخت‌گیری‌هایی که از سوی خلفای جور وجود داشت امام سجاد(ع) در مسائل فرهنگی و سیاسی فعالیت‌های چشم گیری داشتند ایشان به قدری تنها بودند که می‌فرمودند: ما در مکه و مدینه 20 نفر دوستار نداریم.

حجت الاسلام شاهچراغی درخصوص سخنان و تهدیدات رییس جمهور دیوانه آمریکا، اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز ملت ایران بارها از سوی ریاست جمهورهای مختلف آمریکا مورد تهدید قرار گرفته‌اند بنابراین ما باید منتظر بمانیم ببینیم ترامپ که رییس همه دیوانه‌ها است و خود آمریکایی‌ها هم به آن اذعان دارند چه غلطی خواهد کرد.

امام جمعه شهرری ادامه داد: ما از همان ابتدا بارها مورد تهدید و تحریم قرار گرفتیم و دشمن باید بداند که این تحریم‌ها برما هیچ اثری نداشته و نخواهد داشت. آنان بارها به ما گفته‌اند که گزینه‌های ما روی میز است گزینه‌های آنان چیزی جز تحریم و جنگ نیست ما به آنان براساس کلام بنیان گذار انقلاب امام راحل این چنین پاسخ می‌دهیم که اگر ما را تحریم کنید ما فرزندان رمضان هستیم و روزه می‌گیریم و اگر به ما حمله کنید بدانید که ما فرزند عاشورا بوده و هرگز زیر بار ذلت نخواهیم رفت.

وی اضافه کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز امام راحل و رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند: که این آمریکا قابل اعتماد نیست؛ متاسفانه برخی این سخن را باور نداشتند اما حداقل الان که به این باور رسیده‌اند که برجام برای ما چیزی نداشته و آمریکا نیز غیر قابل اعتماد است.

حجت الاسلام شاهچراغی در ادامه با بیان اینکه آمریکایی‌ها پرونده سیاهی در خیانت به ملت ایران دارند، گفت: براساس سخن مسؤولان، آمریکا دیگر قابل مذاکره نیست.

امام جمعه شهرری با اشاره به مسائل داخلی، تصریح کرد: زمانی که آمریکا اعلام کرد سپاه تروریسم است و باید تحریم شود مسوولان یک صدا از سپاه پشتیبانی کردند. امروز مردم ما حرفشان این است که اگر سپاه تحریم شود مردم و ملت ایران آمریکا و ارتش آمریکا را تحریم خواهند کرد و این مفهومش به این معنا است که دیگر ارتش ایران مرز نخواهد شناخت.

 وی ادامه داد: در این هفته پدیده نامبارکی دل مردم را لرزاند و آن رسانه‌ای شدن اختلاف مسؤول دو قوه نظام جمهوری بود که رسانه‌ای شدن آن بسیار زشت بود./۸۱۳۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات