۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۳۱۲۵۰
آیت الله طبرسی:

سپاه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران زیر بار هیچ ظلم و زیاده خواهی نخواهد رفت، افزود: این ملت بیش از ۳۸ سال است که تهدید، تحریم و فشارهای غرب به ویژه آمریکایی ها را تحمل کرده اند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبای سیاسی نماز جمعه مرکز استان، انقلاب عاشورا یک انقلاب آسمانی و مانا دانست و گفت: قرآن کریم هیچ پیوند و رابطه‌ای را به عنوان پیوند مکتبی و اعتقادی محکم‌تر نمی‌داند چراکه یک پیوند ماندنی و عمیق است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در عاشورا روح، جان، قلب و اندیشه به آن وابسته است گفت: انسان از هر چیز بگذرد از اعتقاد خود نمی‌تواند بگذرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به عهده شکنی آشکار آمریکایی ها در قضیه برجام، گفت: این رویکرد آمریکایی ها نشأت گرفته از خوی استکباری آنها ناشی می شود.

وی با بیان این که ملت ایران زیر بار هیچ ظلم و زیاده خواهی نخواهد رفت، افزود: این ملت بیش از 38 سال است که تهدید، تحریم و فشارهای غرب به ویژه آمریکایی ها را تحمل کرده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هیچ هراسی از تحریم های غرب و آمریکا ندارد، خاطرنشان کرد: این ملت 38 سال است که با تحریم های غرب به این دستاوردهای بزرگ دست یافته است.

آیت الله طبرسی با بیان این که بسیاری از پیشرفت های امروز کشورمان در سای تحریم ها و تهدید های غرب حاصل شده است، تصریح کرد: تحریم های دشمنان علیه ملت ایران موجب فراهم شدن بستر خودکفایی در کشورمان شده است.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، تصریح کرد: این پیشرفت های خیره کننده کشورمان در 38 سال گذشته در شرایطی به دست آمد که ایران اسلامی همواره از سوی کشورهای مستکبر جهان تحریم و در فشار قرار داشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد و همین مسأله عامل دشمنی دیرینه آمریکایی ها با ملت ایران است، بیان داشت: انقلاب بزرگ ملت ایران موجب بیداری ملت های آزاده جهان شد و سیاست ها و برنامه های آمریکایی ها در منطقه و سایر نقاط جهان را با شکست مواجه کرده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که غرب ها به سرکردگی آمریکا فکر نمی کردند که انقلاب ملت ایران به پیروزی برسد و پس از آن نیز به پیشرفت های امروز دست یابند، خاطرنشان کرد: نهضت عظیم اسلامی به رهبری امام راحل و حضور گسترده و در صحنه ملت ایران به پیروزی رسید و بسیاری از سیاست ها و راهبردهای آمریکای جنایت کار در سطح جهان را به چالش جدی کشاند.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی امروز الگوی بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان است، بیان داشت: حضور در صحنه ملت ولایت مدار ایران اسلامی عامل عزت و اقتدار این نظام دینی است.

نماینده مردم مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر لحظه ای از توطئه علیه این ملت غافل نبودند، خاطرنشان کرد: اما ایستادگی، مقاومت، هوشیاری و بصیرت مردم مانع تحقق توطئه های دشمنان شد.

امام جمعه ساری با اشاره به اظهارت مطرح شده از سوی مقامات آمریکایی در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه به دلیل جایگاه ارزشمندی که امروز در داخل و خارج دارد به خار چشم دشمنان انقلاب نظیر آمریکا تبدیل شده است.

وی با بیان این که امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی به وظایف خود در جبهه مقاومت عمل کرده است، بیان داشت: حضور محوری سپاه در عراق و سوریه موجب شکست کامل سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

امام جمعه ساری با تأکید براین که ایران اسلامی عراق و یمن نیست که هر چه دلشان بخواهد انجام دهند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی اهل منطق و گفت و گو هستند، اما هر جا ظلم و زور ببینند مقتدرانه در آنها خواهند ایستاد.

وی با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با ظلم خط قرمز و مرزی ندارد، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند دشمن اگر بخواهد کوچکترین غلطی بکند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

وی با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت قوای نظامی و دفاعی کشورمان هستیم، تصریح کرد: هر چه بنیه دفاعی کشورمان را تقویت کنیم به حتم ترس و واهمه دشمنان از جمهوری اسلامی نیز بیشتر خواهد شد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی در کشور، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها حضور داشتند و این امنیت آفرینان استراحت نکردند و در مرزها و داخل کشور امنیت پایدار را برای ما به ارمغان آوردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز به برکت تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح، کشورمان از یک امنیت پایداری برخودار است، تصریح کرد: هیچ کدام از همسایه‌های ما در کشورها در امنیت نیست در حالی که کشور ما سراسر در امنیت است و به برکت اقتدار نیروی انتظامی است

آیت الله طبرسی طبرسی گفت: پشتیبان سپاه امام راحل بود و اکنون مقام معظم رهبری و مردم و ائمه جمعه پشتیبان سپاه هستند و سپاهیان هشت سال دفاع مقدس سینه سپر کردند و مگر می‌شود مردم سپاه را فراموش کنند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه سپاه محبوب مردم است، ادامه داد: دشمنان بدانند نمی‌توانند کاری کنند و تمام نقشه‌های آنان نقش بر آب شد چرا که رهبر انقلاب گفتند؛ اگر شما بخواهید برجام را پاره کنید ما می‌سوزانیم./۹۵۰/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات