۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۵۳۱۵۳۹
آیت الله طبرسی:

شکست آمریکا در برابر مقاومت، عامل یاوه گویی های ترامپ است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که به برکت ایستادگی و حضور مقتدرانه جبهه مقاومت در میدان مبارزه شاهد هستیم گروه های تروریستی در حال نابودی کامل هستند، گفت: حمایت ها و پشتیبانی مردم از جبهه مقاومت سبب تحقق اهداف و برنامه های این جبهه شده است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران شنبه شب در دیدار فرمانده و اعضای جبهه مردمی مقاومت زینبیون ساری، حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت را امری ضروری دانست و گفت: امروز رزمندگان جبهه مقاومت در خط مقدم نبرد با دشمن تکفیری نیازمند پشتیبانی همه جانبه هستند.

وی با بیان این که خوشبختانه با تلاش ها و حمایت های صورت گرفته امروز جبهه مقاومت در برابر دشمن تکفیری صهیونیستی پیروز شده است، افزود: علیرغم حمایت های همه جانبه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان از تروریست های تکفیری منطقه، اما شاهد پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت در برابر تروریست ها هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که به برکت ایستادگی و حضور مقتدرانه جبهه مقاومت در میدان مبارزه شاهد هستیم گروه های تروریستی در حال نابودی کامل هستند، خاطرنشان کرد: حمایت ها و پشتیبانی مردم از جبهه مقاومت موجب تحقق اهداف و برنامه های این جبهه شده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که اگر از خودگذشتگی و جانفشانی های جبهه مقاومت نبود امروز معلوم نبود کشورهای منطقه به ویژه سوریه و عراق چه وضعیتی داشتند، تصریح کرد: جبهه مقاومت با تقدیم شهدای بسیاری توانست ثبات و امنیت را به این کشورها بازگرداند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن برای تحقق اهداف شوم خود در منطقه همه ظرفیت های جهانی و منطقه ای را بسیج کرده است، بیان داشت: اما علیرغم همه تلاش های صورت گرفته در برابر جبهه مقاومت با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.

امام جمعه ساری با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای سلطه بر کشورهای اسلامی منطقه داعش و دیگر گروه های تروریستی را با حمایت های عربستان سعودی به وجود آوردند، گفت: علیرغم سرمایه گذاری گسترده آمریکایی ها بر روی گروه های تروریستی، اما امروز شاهد شکست سنگین آنها در منطقه هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکایی ها فکر می کردند با تشکیل این گروه های تروریستی می توانند به راحتی بر کشورهای اسلامی منطقه سلطه داشته باشند و منابع آنها را به تاراج ببرند، تصریح کرد: هدف بعدی آمریکایی ها از سلطه بر این کشورها نفوذ و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که رزمندگان مدافع حرم با حضور در جبهه حق علیه باطل از حریم آل الله حراست و پشتیبانی کردند، خاطرنشان کرد: اگر مدافعان حرم نبودند امروز ممکن بود در داخل مرزهای خودمان باید با این گروه های تروریستی مقابله می کردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که در حالی آمریکایی ها جمهوری اسلامی ایران را حامی تروریست معرفی می کنند که خود آنها بزرگترین به وجود آورنده تروریسم در جهان هستند، گفت: به اعتراف ترامپ، رییس جمهور جدید آمریکا، داعش از سوی دولت همین کشور به وجود آمده است.

امام جمعه ساری با بیان این که آمریکا و هم پیمانان غربی و منطقه ای آنها در منطقه خاورمیانه شکست سنگینی خوردند، افزود: داعش و دیگر گروه های تروریستی تکفیری حاضر در منطقه نماینده و مجری سیاست های جنایت کارانه آمریکایی ها در کشورهای اسلامی اطراف هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکا فکر نمی کرد این گونه در برابر جبهه مقاومت شکست بخورند، خاطرنشان کرد: آنها حتی به بهانه مبارزه با داعش با همکاری برخی کشورها جبهه ای را تشکیل دادند که در عمل مدافع این گروه های تروریستی در منطقه هستند.

آیت الله طبرسی با بیان این که داعش نفس های آخر خود را در منطقه می کشد، تصریح کرد: همان طور که فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز وعده داده اند، تا دو سه ماه آینده داعش و دیگر گروه های تروریستی به طور کامل نابود خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که همه کشورهای غربی به سرکردگی آمریکایی ها توان اقتصادی و تسلیحاتی خود را به کار گرفتند تا دولت قانونی سوریه را برکنار کنند، خاطرنشان کرد: غربی ها برای تحقق این توطئه شوم خود حاضر شدند بیش از پنج سال هزاران انسان بی گناه را بکشند و شهرهای مخلف این کشور را نیز نابود کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز بهترین راه ایستادگی در برابر جبهه کفر و باطل وحدت و همدلی امت اسلامی است، تصریح کرد: هیچ چیز برای مسلمانان جهان بهتر از این نیست که در یک مسیر و همگام با هم حرکت کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جبهه کفر امروز با همه توان در برابر اسلام ناب ایستاده است، بیان داشت: اگر جوامع اسلامی بخواهند در مسیرهای جداگانه گام بردارند و بر طبل تفرقه همچنان بکوبند به حتم دشمن بر جوامع اسلامی چیره خواهد شد.

وی با بیان این که یمن که بیش از دو سال زیر بمباران آل سعود و عوامل آمریکا و صهیونیست ها قرار دارد در سکوت کامل خبری است و هیچ کس به داد مردم بی گناه یمن نمی رسد، خاطرنشان کرد: جنایت های آل سعود در حالی در یمن ادامه دارد که سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر در سکوت مرگبار خود فرو رفته اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که عصبانیت رییس جمهور آمریکا نیز از شکست های مفتضحانه ای است که گروه های تروریستی مورد حمایت آنها در منطقه خورده اند است، تصریح کرد: امروز وظیفه داریم کمترین کمکی که می توانیم برای حمایت از جبهه مقاومت در منطقه انجام دهیم./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات