۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۳۱۶۲۱
حجت‌الاسلام طباطبایی:

همه مقامات کشوري در برابر ترامپ موضع بگیرند

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه سپاه نیروی نظامی و ملی ماست، گفت: سپاه مورد احترام همه ملت است و توهین ترامپ به سپاه توهین به همه مردم بود.
حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی

به گزارش خبرگزاري رسا، حجت‌الاسلام سید مهدی طباطبایی عضو جامعه روحانیت مبارز ساعتي پيش در گفت‌وگويي با خبرنگاران با اشاره به اظهارات ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: آقای ترامپ فردی مستکبر است که حرف‌های مستکبرانه می‌زند؛ او بیشتر دنبال پول و راه‌های جمع‌کردن پول است.

وی بابیان اینکه، آمریکا با اقدام علیه برجام در دنیا بی‌آبرو شده است، تصریح کرد: امروز همه دنیا می‌گویند که برجام قابل‌مذاکره مجدد نیست و نمی‌توان به آن تبصره‌ اضافه کرد که این مهم نشان می‌دهد ما باید قدردان تیم مذاکره کننده خود باشیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: همه ما باید مراقب باشیم و بدانیم که در شرایط کنونی نباید طوری حرف بزنیم که مردم به برجام و مذاکره کننده‌های ما بدبین شوند چرا که امروز بیش از هر چیزی نیازمند وحدت و انسجام هستیم و این وحدت یک ضرورت قطعی و بسیار مهم است.

طباطبایی در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات ترامپ علیه سپاه، تأکید کرد: سپاه نیروی نظامی و ملی ماست که مورد احترام ملت است بنابراین باید گفت آنچه که ترامپ در مورد سپاه گفت مورد قبول و پذیرش مردم نیست.

وي در پايان تصريح كرد: باید همه نیروهای نظامی از جمله ارتش به این توهین پاسخ هوشمندانه و منطبق با شرایط و اوضاع بدهند. رئیس‌جمهور و دیگر مقامات کشور هم باید به طور قاطع موضع بگیرند و هر کدام با توجه به مسؤولیت و تأثیر خود مطالب را بیان کنند./804/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات