۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۳۱۷۶۹
در جلسه هفتگی شورای هماهنگی تشکل‏‌های حوزوی چه گذشت؟

از محکومیت اقدامات خصمانه ‌آمریکا تا بررسی راهکارهای تقویت حوزه انقلابی

در جلسه شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏‌های فرهنگی حوزوی اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران محکوم شد.
گفتمان سیاسی در حوزه علمیه خراسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه هفتگی شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏‌های فرهنگی حوزوی در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه اعضا درباره عضویت مؤسسات جدید به شورای هماهنگی نیروها و تشکل های فرهنگی حوزوی بحث و گفت وگو کرده و رأی گیری کردند.

پیگیری موضوع حوزه انقلابی از موضوعات دیگر این شورا بود که درباره راهکارهای تقویت حوزه انقلابی، پیگیری فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و بسط و تحقق بصیرت سیاسی در حوزه های علمیه بحث شد.

همچنین اعضای شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏‌های فرهنگی حوزوی اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و نهادهای انقلابی نظام اسلامی را محکوم کردند و حمایت و تقویت حوزه علمیه از اهداف و نهادهای انقلابی نظام و نقش آفرینی طلاب در محکومیت استکبار جهانی را ضروری دانستند.

گفتنی است، اعضای شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏‌های فرهنگی حوزوی از سال گذشته فعالیت های خود را به صورت خودجوش و آتش به اختیار آغاز کرده و تحقق اهداف حوزه های علمیه و انقلاب اسلامی را دنبال می کند و به دنبال همگرایی و  هم افزایی  نیروها و تشکل های فرهنگی حوزوی است.

شایان ذکر است، شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏های فرهنگی حوزوی سال گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در خط مقدم، گوش به فرمان حضرت آیت الله امام خامنه‏‌ای در راستای حفظ و گسترش روحیه انقلابی در حوزه و نظام جمهوری اسلامی ایران تلاشی حکیمانه، منطقی و مدبرانه خواهد داشت.

خبرگزاری رسا، دفتر گفتمان انقلاب اسلامی، تشکل اساتید ولایی، جامعه ایمانی مشعر، خانه هنر طلاب، دفتر پژوهش‌های فرهنگی قم، مؤسسه تبلیغی بینات،  دفتر خانه طلاب، گروه فرهنگی اقدام و عمل، گروه تبلیغی بیان، گروه تبلیغی مثل عمار، مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی، مجمع گروه های تبلیغی و فرهنگی طلاب، مجمع مدیران انقلابی حوزه، مجمع نمایندگان انقلابی، مجموعه مدارس امین، موسسه زمانه رصد، موسسه سیره اهلبیت، موسسه فتوت، موسسه نورالهدی وطلاب انقلابی پردیسان قم، موسسه ندای بصیرت، نهضت امر به معروف غیر حضوری، مؤسسه ولاء منتظر، هیئت فاطمیون، یاوران امین و جمعی از مدیران انقلابی مدارس علمیه قم  اعضای این شورا هستند./1323/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات