۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۵۳۱۹۴۰
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

آمریکا بزرگ‌‌ترین حامی و پرورش دهنده تروریست در جهان است

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اظهار سخیف رییس جمهور آمریکا در مورد ملت ایران، آن سخنان مملو از کینه و عداوت را نشان دهنده شکست سنگین سیاست های آمریکا در برابر ملت بزرگ ایران دانست.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست معاونان تبلیغ استان در شهرستان جویبار با اشاره به این که اظهار سخیف رییس جمهور آمریکا در مورد ملت ایران، آن سخنان مملو از کینه و عداوت را نشان دهنده شکست سنگین سیاست های آمریکا در برابر ملت بزرگ ایران دانست.

وی با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی و نقش آفرینی ایران در عرصه های منطقه ای و جهانی، اقتدار جهانی آمریکا هر روز در حال افول کردن است، افزود: آمریکا امروز یک کشور متزلزل در عرصه جهانی است و حتی شرکای قدیمی این کشور نیز دیگر حاضر به همکاری با آنها در عرصه های جهانی نیستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها با عملکرد نامناسب خود در برابر ملت های جهان به ویژه ایران اسلامی هر روز خود را در جامعه جهانی منزوی تر می کند، خاطرنشان کرد: موضوع برجام و تلاش آمریکایی ها برای خروج از آن و تصمیمات یک جانبه در این خصوص موجب انزوای کامل آمریکایی ها در جهان خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که دیدیم کشورهای اروپایی برخلاف آمریکا با اظهارات خود بر پایبندی کشورشان به برجام تأکید کردند، بیان داشت: در این میان تنها آمریکا است که به تحریک رژیم صهیونیستی و آل سعود جنایت کار تلاش می کند تا افکار عمومی جهان را نسبت به ایران اسلامی منحرف کند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که آمریکا با هم دستی رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود جنایت کار گروه های تروریستی را با هدف اسلامی هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی به وجود آوردند، خاطرنشان کرد: هدف نهایی این سه کشور جنایت کار و غاصب نفوذ و سلط بر ایران اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عصبانیت دولتمردان آمریکا از افول قدرت آمریکا در برابر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: آمریکا با راه اندازی یک جنگ نیابتی در خاورمیانه تلاش کرد نفوذ و سلطه خود را بر کشورهای اسلامی منطقه گسترش دهد، اما با دخالت و محوریت ایران اسلامی شکست خورده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ترامپ در ادبیاتی بی ادبانه ملت ایران یاغی خطاب کرد، افزود: رییس جمهور جدید آمریکا خوب برای یادآوری به جنایت های تاریخی این کشور در اقصی نقاط جهان مراجعه کند و ببیند که چه فجایع انسانی را در طول دهه های اخیر در جهان خلق کرده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که شکست برای آمریکایی ها درد آور است و به همین دلیل تلاش می کنند با ادبیاتی زشت این عصبانیت خود را بروز دهند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها با همدلی صهیونیست ها و آل سعود کشورهایی نظیر سوریه، عراق و یمن را به ویرانه ای تبدیل کرده و میلیون ها انسان بی گناه را در این کشورها بی خانمان کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا در رأس همه جنایت کاران عالم قرار دارد، تصریح کرد: پرونده سیاه دولتمردان آمریکایی در جنایت، جنگ و خونریزی بسیار سنگین است و سیاست مداران تازه آنها نباید دیگر کشورها را به همکاری با تروریست ها معرفی کنند در حالی که خود بزرگترین حامی تروریست ها در جهان محسوب می شوند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران حدود 40 سال است که از سوی آمریکایی ها تهدید و تحریم می شود و این چیز تازه ای نیست، خاطرنشان کرد: ملت ایران از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز با تحریم زندگی کردند و با این گونه مسائل به خوبی آشنا است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که تحریم های دشمنان علیه ملت ایران هیچ گاه نتوانسته مانع از پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف شود، افزود: دانش ارزشمند هسته ای نیز در اوج تحریم های ظالمانه و فلج کننده آمریکا و غرب علیه ملت ایران به دست آمده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تحریم ها نه تنها مانعی برای پیشرفت کشور نیست بلکه یک ظرفیت و پتانسیل خوبی برای خودباوری و ایستادگی بر توان داخلی کشورمان است، خاطرنشان کرد: این ملت تحریم ها را جزیی از زندگی روزمره خود می داند و هیچ گاه از این دشمنی بدخواهان دلسرد نمی شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکایی ها بدانند که ملت ایران با صلابت از گذشته در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارد و هیچ گاه از آرمان های اسلامی و انقلابی عقب نشینی نخواهد کرد، گفت: آمریکا به طور حتم بازنده نهایی میدان نبرد خواهد بود و امروز بخشی از آن را در کشورهای منطقه به وضوح می بینیم.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که ملت بزرگ ایران در هر شرایطی پای آرمان های انقلاب اسلامی خواهند ماند و مشکلات نمی تواند ذره ای در عزم راسخ آنها خللی ایجاد کند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها بدانند که ملت بزرگ ایران شعار محوری آنها همان شعار انقلابی مرگ بر آمریکا خواهد بود و هیچ گاه این شعار در کشورمان کمرنگ نخواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان به دنبال تضعیف کردن نهادهای انقلابی کشورمان هستند، گفت: یکی از این مهم ترین نهاد انقلابی که حافظ و پشتیبان انقلاب و دین است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت پشتیبانی و نقش آفرینی ملت و نیروهای مسلح در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را پشت سر گذاشته و امروز در قلوب ملت های جهان نهادینه شده است.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با اقتدار مسیر اصلی انقلاب را تا رسیدن به قله های پیشرفت ادامه خواهند داد، افزود: نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری نمی تواند ملت ایرات اسلامی از حرکت در این مسیر مهم باز نگه دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا در خصوص آمریکا اشاره کرد و با بیان این که سپاه حافظ اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب از منافع جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه ای حراست و پشتیبانی می کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرانه در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایستاده است، تصریح کرد: سپاه اجازه نخواهد داد کوچکترین صدمه ای به اسلام و انقلاب اسلامی وارد شود و تا پای جان از اسلام ناب و انقلاب دفاع و حراست خواهد کرد./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات