۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۳۲۰۷۰
امام جمعه آوج:

مقاومت راه مواجهه با کینه توزی‌های آمریکا است

امام جمعه آوج گفت: ما باید در برابر کینه توزی‌ها و دشمنی‌های آمریکا مقاومت و ایستادگی داشته باشیم؛ چرا که، برخورد نرم و لبخند زدن زیاده خواهی‌های آنان را افزایش می‌دهد.
امام جمعه آوج

حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی، امام جمعه آوج،‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین درباره علت کینه توزی‌های آمریکا نسبت به ایران گفت: انقلاب اسلامی قطع منافع امریکا را به دنبال داشت و به همین دلیل آنها نسبت به ایران و انقلاب اسلامی کینه توزی داشته و برای رسیدن به وضعیت پیشین تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: حاکم بودن خوی استکباری برسردمداران آمریکا سبب شده بود پیش از انقلاب اسلامی ایران را به عنوان طعمه‌ای خوب و پرفایده و مدافع منافعشان در منطقه در اختیار داشته و براحتی آن را غارت کنند، اما انقلاب اسلامی تمام این منافع را به خطر انداخت.

حجت الاسلام هاشمی مقاومت را راه کار مواجهه با اقدامات دشمنان کشور دانست و ابراز داشت: ما باید در برابر این کینه توزی‌ها و دشمنی‌های آمریکا مقاومت و ایستادگی داشته باشیم؛ چرا که، برخورد نرم و لبخند زدن زیاده خواهی‌های آنان را افزایش می‌دهد.

وی در ادامه افزود: همچنین اگر خواهان عزت، شرافت، آبادانی و رونق اقتصادی هستیم لازم است به رهنمودهای امام امت و رهبر معظم انقلاب عمل کرده و مقاومت داشت؛‌ زیرا، تجربه‌های فراوان ثابت کرده که این‌ها در مقابل مقاومت است که عقب خواهند نشست.

امام جمعه آوج با اشاره به عبرت‌های برجام خاطرنشان کرد: از جمله عبرت‌های برجام همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره داشته،‌ این است که نمی‌توان به غربی‌ها و به ویژه به آمریکایی‌ها اعتماد داشت،‌زیرا آنها به توافقات و تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

وی سپس با تاکید بر عدم پای بندی آمریکا نسبت به تعهدات خود اظهار داشت: برجام و مذاکره با آمریکا و غربی‌ها بار دیگر در عمل آشکار کرد که آنها به هیچ وجه به تعهداتی که به ضرر منافع خود باشند پای بند نخواهند بود و از این رو هرگز نباید به آنها اعتماد اشت.

این مسؤول سپس در توصیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جمله امام خمینی(ره) اشاره کرد و ابراز داشت: جمله امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود بهترین توصیف برای این نهاد است، زیرا سپاه از آغاز شکل گیری، در دفاع مقدس و پس از آن در زمینه‌های گوناگون از جمله بحث اقتصادی با قرارگاه خاتم الانبیاء فعالیت‌های بسیاری رابرای کشور انجام داده است.

وی در پایان گفت: با توجه به بی نظیر بودن اقدامات سپاه طبیعی است که دشمن از دست آن عصبانی شده و اقدام به تحریم آن داشته باشدف البته مردم همواره قدردان خدمات سپاه هستند و مسؤولان کشور نیز در برابر اقدام اخیر آمریکا یکپارچه از سپاه حمایت کرده و مشت محکمی بر آمریکا زدند./955/ت302/ب1

ارسال نظرات