۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۵۳۲۰۷۴
حجت الاسلام والمسلمین انصاریان:

ترامپ نشانه تمدن آمریکا است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اسلام دین نجات بخش بشریت است، گفت: فساد اجتماعی و فرهنگی در کشورهای متمدن از آثار و نتایج ترویج بی دینی و آیین‌های انحرافی است و در رأس این کشورها آمریکاست که رییس جمهوری دیوانه دارد.
استاد انصاریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان استاد و مفسر قرآن کریم، شب گذشته در امامزاده ابوالحسن(ع) گفت: یک وصف و تعریف جامعی که کتاب خدا قرآن مجید از همه انبیای الهی دارد وصف عبد است.

وی افزود: خداوند نام تعدادی از انبیای الهی را در قرآن نام برده و در کنار آن کلمه عبد را قرار داده و در سوره مبارکه انبیا خداوند همه پیامبران را به عبد بودن ستوده است.

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان ادامه داد: خداوند در قرآن کریم می فرماید: انتخاب پیامبران بر عهده هیچ احدی جز من نیست؛ بنابراین انتخاب نبی وقف حریم مقدس پروردگار است چون هر پیامبری را از زمان ولایت مستقیما زیر نظر گرفته و در تکوین به او عقل کامل و قلب بیدار عطا کرده و او را تابع پیامبر قبلش قرار داده است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه دین همه انبیای الهی اسلام بوده است، تصریح کرد: دین اسلام مجموعه‌ای از عقاید درست و صحیح است که مجموعه اعمال مثبت و مسائل عالی اخلاقی در آن بیان شده است خداوند دین اسلام را از همان دوران حضرت آدم(ع) و حضرت حوا(س) نازل کرد.

این مفسر قرآن کریم ادامه داد: خداوند از همان ابتدا به انسان اجازه نداد که بدون دین زندگی کند چرا که زندگی در سایه دین انسان را از خطورات حفظ می‌کند. از زمان قابیل در کنار همین دین اسلام، دین انحرافی ایجاد شد در حالی که تنها دین نجات بخش برای انسان اسلام است.

وی ابراز کرد: امروز فساد اجتماعی و فرهنگی آثار و نتایج ادیان من درآوردی و آیین‌های انحرافی است امروز آمریکا را به عنوان پیشرفته‌ترین تمدن‌ها معرفی می‌کنند در راس این تمدن پیشرفته ترامپ دیوانه قرار دارد حال این نشان متمدن است.

این خطیب مشهور با اشاره به اینکه اسلام مسلمان تربیت می‌کند تا به حریم دیگری تجاوز نکند، گفت: خداوند به فطرت و مسلمان بودن واقعی پیامبران آگاه است بنابراین نبی انتخاب کردن تنها مختص خداوند است.

وی با بیان اینکه اسلام راه صراط مستقیم است، ادامه داد: انبیای الهی به روشنی دین الهی را به مردم ارائه می‌دهند و مردم اختیار دارند دین خداوند را بپذیرند و نتیجه این انتخاب و بهشت و جهنم است. /807/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات