۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۳۲۱۱۳
با حضور شخصیت های حوزوی صورت گرفت؛

قیام خاستگاه انقلاب اسلامی علیه یاوه گویی های مستکبران

فضلا و طلاب حوزه علمیه قم، علیه یاوه گویی ها و اقدامات خصمانه مستکبران به ویژه آمریکای جنایتکار و رییس جمهور آن تجمعی پرشور و با شکوه در مدرسه فیضیه برگزار کردند.
تجمع طلاب و فضلاء حوزه علمیه قم در محکومیت اظهارات و اقدامات خصمانه آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز در اجتماعی پرشور و با شکوه در مدرسه فیضیه قم، علیه یاوه گویی ها و اقدامات خصمانه مستکبران به ویژه آمریکای جنایتکار و رییس جمهور آن تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم باشکوه شخصیت هایی همچمون آیت الله سید محمد رضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه، آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه خبرگان، آیت الله رضا استادی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه حضور داشتند.

همچنین از دیگر شخصیت های حاضر می توان به آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در خبرگان، آیت الله مهدی شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان، حجت الاسلام والمسلمین رفعتی نائینی سخنگوی حوزه علمیه و جمعی دیگر از اساتید برجسته و فضلای حوزه علمیه اشاره کرد.

طلاب و فضلا در این تجمع با سردادن شعارهایی همچون«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر مستکبر» یاوه گویی های اخیر مقامات آمریکایی به ویژه ترامپ را محکوم کردند و این سخنان خبیثانه را نایشی از عدم تعادل رییس جمهور آمریکا دانستند.

همچنین حاضران با سر دادن شعارهای« لبیک یا حسین» و «هیهات منالذله» و در دست داشتن پلاکاردهایی اعلام کردند که تا آخرین نفس و آخرین نفر پای آرمان های والای انقلاب اسلامی ایستاده اند و هرگز میدان مقاومت را ترک نخواهند کرد.

طلاب حوزه علمیه قم اقدامات خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی را به دلیل شکست های متععد این رژیم مستکبر از انقلاب و سپاه دانستند و با تأکید بر ضرورت حمایت از نهادهای انقلابی، سپاه را سبب عزت و عظمت جمهوری اسلامی معرفی کردند.

در این مراسم آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری سخنرانی کرد و با محکوم کردن یاوه سرایی های آمریکا تأکید کرد: تا فرهنگ عاشورا و رهبر عاشورایی همانند امام خامنه ای  و همچنین خط امام راحل را به یاری خدا روی ذلت را نخواهیم دید./1323/۲۰۲/ح

ارسال نظرات