۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۳۲۱۲۷
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خبر داد؛

حضور ۱۰۰ امام جمعه در همایش «مبانی تحکیم بنیان خانواده اسلامی»

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اشاره به حضور ۱۰۰ امام جمعه در برگزاری همایش «مبانی تحکیم بنیان خانواده اسلامی»، گفت: امید است که شاهد خروجی این همایش در سخنرانی های نماز جمعه باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین تقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش ائمه جمعه به میزبانی استان لرستان، در جمع خبرنگاران گفت: همایش «مبانی تحکیم خانواده اسلامی» در استانهای دیگر همچون اذربایجان شرقی و تهران برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری این همایش را تحکیم بنیان خانواده و مصون سازی در برابر هجمه های فرهنگی عنوان کرد و افزود: امید است شاهد خروجی آثار مثبت همایش در سخنرانی های نماز جمعه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به اهمیت و ضرورت تحکیم خانواده خاطرنشان کرد: ما مسلمان هستیم و در آیین اسلام برای خانواده احترام و جایگاه خاصی قائل است که باید تبیین شود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: با بصیرت بخشی، آگاه سازی و تبیین جایگاه خانواده باید در جهت ارزش های دینی و مقابله با ضد ارزشها گام برداشت.

گفتنی است، همایش «مبانی تحکیم بنیان خانواده اسلامی» امروز با حضور پنج استان همدان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان به میزبانی لرستان و با حضور نمایندگان ولی فقیه در این استان ها در حال برگزاری است و به مدت دو روز ادامه دارد./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات