۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۳۲۱۴۴
در مدرسه علمیه امام خمینی؛

تجمع اعتراضی طلاب حوزه علمیه ارومیه علیه اظهارات ترامپ برگزار شد

تجمع اعتراضی طلاب حوزه علمیه ارومیه علیه سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با حضور روحانیت استان، مسؤولان استانی حوزه علمیه و نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا برگزار شد.
تجمع اعتراضی طلاب به اظهارات ترامپ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، تجمع اعتراضی طلاب حوزه علمیه ارومیه علیه سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا، پیش از ظهر امروز در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) با حضور روحانیت استان، مسؤولان استانی حوزه علمیه و نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام جواد ارجمند، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه در ابتدای این تجمع با بیان اینکه حوزه های علمیه انزجار خود را از اظهارات سخیف ترامپ اعلام می دارد، اظهار داشت: این تجمع تجدید بیعتی با رهبری و آرمان های امام راحل و پاسخی به سخنان رییس جمهور آمریکا است.

وی حوزه های علمیه را انقلابی و مدافع ولایت خواند و افزود: حوزه های علمیه، روحانیت و طلاب همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند و حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مدافع ولایت، اسلام و تمامیت کشور است اعلام می دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با تأکید بر اعتلای پرچم اسلام و گسترش اندیشه توحیدی در جهان، گفت: امید است که دشمنان اسلام هر روز دچار ضعف و اضمحلال شوند و اسلام و انقلاب در اتحاد و انسجام به سر برد.

در این اجتماع طلاب با شعارهای «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل» و «من هم یکی سپاهی هستیم» اظهارات سخیف و غیر منطقی رییس جمهور آمریکا را محکوم کردند و این سخنان را نشان از عمق دشمنی و فسادافکنی دولت استکباری آمریکا دانستند.

گفتنی است تجمع دیگری با هدف حمایت از نیروی انقلابی و ولایی سپاه روز چهارشنبه ساعت ۱۰.۳۰ صبح با حضور طلاب و دانشگاهیان در مقابل ناحیه بسیج سپاه پاسداران واقع در خیابان پاسداران برگزار خواهد شد./۸۵۴/پ203/ب1

ارسال نظرات