۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۵۳۲۲۴۷
۲۷ مهر در قم؛

یادواره شهدای اطلاعات عملیات نیروی زمینی سپاه برگزار می شود

یادواره ۲۴۵ شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه با حضور خانواده های شهدای در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار می شود.
یادواره شهدای اطلاعات عملیات  نیروی زمینی سپاه

به گزارش خبرگزاری رسا، یادواره 245 شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، روز پنجشنبه 27 مهرماه جاری ساعت هشت و سی دقیقه صبح با حضور خانواده های شهدای اطلاعات از چهار استان، در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار می شود.

یادواره 245 شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه در دوران دفاع مقدس، به همت قرارگاه  صاحب الزمان(عج) و با حضور 800 تن از اعضای خانواده های معظم شهدا از استان های مرکزی، سمنان، قزوین و قم برگزار می شود.

در این برنامه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی خواهد شد.

اجرای یکی از خوانندگان حماسی، رونمایی از 15 عنوان کتاب ویژه معرفی شهدای شاخص اطلاعات از استان های مذکور، پخش نماهنگ ویژه هر استان ,رونمایی از شناسنامه هویتی چهار شهید شاخص اطلاعات، آیین خطبه خوانی با حضور خانواده های معظم شهدا در حرم حضرت معصومه(س) و دیدار با یکی از مراجع عظام تقلید از برنامه های پیش بینی شده این یادواره خواهد بود.

در یادواره مذکور، یاد و خاطره 72 شهید از استان مرکزی، 50 شهید از استان سمنان، 32 شهید از قزوین و 91 شهید از قم گرامی داشته خواهد شد./۱۳۲۳/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات