۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۵۳۲۲۴۹
آیت الله صفایی بوشهری:

طلوع انقلاب اسلامی تمامی اضلاع هندسی نظام جهان را دگرگون کرد

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه با طلوع انقلاب اسلامی تمامی اضلاع هندسی نظام جهان دگرگون شد، گفت: اتحاد جماهیر شوروی از هم پاشید و جهان غرب خود را جمع کرد و اتحادیه تشکیل داد و نیز تمام تئوریسین های جهان دچار چالش در مقابل انقلاب اسلامی شدند.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار بوشهر در سالن 9 دی با تقدیر از تلاشهای مصطفی سالاری استاندار سابق بوشهر و آرزوی موفقیت برای گراوند استاندار جدید این استان گفت: مدیران و مسؤولان امروز مسؤول مدیریت و پیشرفت در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این مسؤولیت بسیار خطیر و تاریخی را بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: انقلاب اسلامی ایران محدود به یک جغرافیا و برهه زمانی خاص نیست بلکه یک تحول عظیم در تاریخ که منشأ تحولات شگرف در تمام عرصه های سیاسی، فرهنگی، علم و فناوری و اقتصادی است و به همین جهت است که شما عزیزان نقش مهمی در تاریخ ایران اسلامی دارید.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ما حرکتی بزرگ از بعثت پیامبر است تا پرده ظلمی که جهان استکبار ایجاد کرده به صبح روشن ایمان و تقوا و عدالت و بستری برای ظهور مهدی آل محمد است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه با طلوع انقلاب اسلامی تمامی اضلاع هندسی نظام جهان دگرگون شد گفت: اتحاد جماهیر شوروی از هم پاشید و جهان غرب خود را جمع کرد و اتحادیه تشکیل داد و نیز تمام تئوریسین های جهان دچار چالش در مقابل انقلاب اسلامی شدند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ایران هیچگاه در طول تاریخ خود به اندازه بعد از انقلاب اقتدار نداشته است ابراز داشت: استکبار بعد از انقلاب همواره سعی کرده با جنگ نرم به ایران تهاجم کند اما می بینید که این انقلاب با هدایت رهبر معظم انقلاب با شکوه حرکت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان به جایگاه و اهمیت استان بوشهر اشاره کرد و گفت: این استان به دلیل موقعیت استراتژیکی که دارد و 936 کیلیومتر مرز آبی با خلیج فارس که بخش عمده ای از آن کرانه ای است از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد؛ در عرصه فرهنگی نیز خود خورشیدی برای اشاعه فرهنگ اسلامی در منطقه خلیج فارس است.

وی افزود: بسیاری از علمای کشورهای خلیج فارس از این استان تبلیغ به آنها کردند و نیز بسیاری از علمای استان به آن مناطق هجرت کردند؛ این بدان معناست که بوشهر یک منطقه بزرگ و آماده برای تولید اندیشه های اسلامی و ترویج آن است.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه اقتصاد یکی از جغرافیای بسیار مناسب در این عرصه است و در نظام آکادمیک، اقتصاد بهترین جغرافیا برای تولید و مدیریت و پیشرفت اقتصاد کرانه ای است./833/پ202/ب1

ارسال نظرات