۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۵۳۲۲۹۷
امام جمعه تبریز:

محبوبیت سپاه با سخنان سخیف ترامپ از بین نمی‌رود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ علیه ملت ایران، گفت: دشمنان بدانند محبوبیت سپاه نزد ملت ایران با سخنان سخیف ترامپ از بین نمی‌رود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امشب در یادواره شهدای مدافع حرم که با حضور آیت الله حسینی بوشهری و خانواده شهید حججی در تالار تبریز برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال باورهای دینی و اعتقادی ملت ایران هستند.

وی با بیان این‌که فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت با ایدئولوژی مادی‌گرای غرب در منافات است، خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدای مدافع حرم در سراسر کشور یک پیام واحد به دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا دارد که آن همان وفاداری ملت ایران به خون پاک شهدا و ادامه مسیر جهاد و ولایت‌مداری است.

امام جمعه تبریز با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ علیه ملت ایران گفت: امشب جمع شده‌ایم تا وفاداری با کاروان شهدا را اثبات کنیم و به رئیس جمهور آمریکا بگوییم که ما همیشه پیرو شهدا بوده و خواهیم بود؛ دشمنان بدانند محبوبیت سپاه نزد ملت ایران با سخنان سخیف ترامپ از بین نمی‌رود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که همه ما سپاهی هستیم و همراه و همدل سپاه خواهیم بود، تصریح کرد: حرکت احمقانه ترامپ نه تنها نتوانست سپاه را از محبوبیت اندازد بلکه محبوبیتش را چندین برابر کرد، به یقین دستاوردهای دفاعی و موشکی سپاه در آینده چشم آمریکای جنایتکار را خیره خواهد کرد.

وی در پایان با بیان این‌که شهید حججی‌ها با خدا معامله کردند و در دل همه ملت ایران محبوب شد، اظهار داشت: شهید حججی سالار شهیدان مدافع حرم است و توانست محبوب قلوب شود، تمامی شهدای مدافع حرم شامل موهبت و سعادتی الهی شدند که نصیب هر کس نخواهد شد.

همچنین سردار علی‌اصغر عباسقلی‌زاده، جانشین فرماندهی سپاه در سخنانی با بیان این‌که شهدا حجت خدا روی زمین هستند و شهید حججی حجت همه شهدا بوده است، اظهار داشت: شهید حججی ملت ایران را سرافراز و سربلند کرده است، ه امروز همه اقشار مردم قدر و منزلت شهدای مدافع حرم را درک کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تمام بحران‌ها با تأثیر گرفتن از عاشورا، تمسک به اهل‌بیت و اطاعت از ولی‌فقیه مرتفع و منجر به بقای انقلاب اسلامی می شود، افزود: باید دانست که رمز موفقیت انقلاب اسلامی و تداوم عزت دنیوی و اُخروی ایران، اطاعت محض از ولی‌فقیه بوده است./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات