۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۵۳۲۳۰۹
حجت الاسلام ادیب یزدی:

قوای دفاعی و نظامی ایران باید تقویت شود

حجت الاسلام ادیب یزدی گفت: آمریکا بداند که ملت ایران می خواهد روی پای خود بایستد و با صداقت فعالیت می کند به خلاف آمریکا که قصد تصاحب کره خاکی و قدرت نمایی در روی زمین را دارد.
ادیب یزدی

حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی استاد حوزه علمیه تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات رییس جمهور آمریکا بیان داشت: استکبار جهانی از ابتدای انعقاد حکومت اسلامی به شدت به دشمنی با جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

وی تصریح کرد: آمریکا غافل بود از اینکه مسیر نظام جمهوری اسلامی مسیری الهی و اسلامی است، از این رو رفتاری که با دیگر کشور ها و سیاست ها داشت با ایران رفتار کرد و بعد چهل سال نیز به این نتیجه نرسیده است که نمی تواند مقابل خواست خداوند متعال بایستد.

وی ادامه داد: نظام استکباری در طول عمرش با هر نظامی که مقابله می کرد آن نظام را از پا در می آورد غافل از اینکه نظام اسلامی ایران از سوی حکیمی همچون امام خمینی(ره) اداره می شود و تا کنون چنین نظامی که مدیری حکیم و فقیه داشته باشد شکل نگرفته بود.

استاد حوزه علمیه تهران اظهار داشت: آمریکا تجربه مبارزه با حکومت فقها و حکما را نداشت و فقط با سیاست مداران کوچک مقابله کرده بود و در مقابله با ایران درجنگ تحمیلی فکر می کرد که می تواند با ادوات نظامی مقابل ایران اسلامی و این نظام الهی بایستد.

وی در ادامه افزود: امام راحل با مدیریت جبهه اسلامی به واسطه استکبار، نظام اسلامی را به مردم جهان ثابت کرد که انقلاب اسلامی و نام ایران و رهبر کبیر انقلاب به تمامی کشورها صادر شد.

حجت الاسلام ادیب یزدی گفت: آمریکا با روش های کهنه و شکست خورده می خواهد با نظام اسلامی مقابله کند، از اول انقلاب تا کنون تمامی رییس جمهور های آمریکا همه با یک روش قدیمی مقابل اسلام ایستاده اند.

وی در ادامه با اشاره به فایده برجام برای ایران اظهار داشت: با این حال که آمریکایی ها مواظب بودند ایران از برجام استفاده سیاسی نکند برجام به سند حقانیت جمهوری اسلامی در جهان تبدیل شد.

استاد حوزه علمیه تهران بیان داشت: آمریکا بداند که ملت ایران می خواهد روی پای خود بایستد و با صداقت فعالیت می کنند به خلاف آمریکا که قصد تصاحب کره خاکی و قدرت نمایی در روی زمین را دارند.

وی در پایان یاد آور شد: یکی از تفکر های اشتباه مرحوم هاشمی رفسنجانی این بود که آبادانی مهم تر از مساله امنیت و دفاعی کشور است و دولت فعلی برپایه این تفکر فعالیت کرده اند که به نظر من برای حفظ امنیت کشور نیاز به قوای نظامی داریم./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات