۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۳۲۳۸۴
امروز صورت گرفت؛

اجتماع بزرگ طلاب و دانشجویان در اعتراض به سخنان گستاخانه ترامپ

تجمع اعتراضی طلاب و دانشجویان ارومیه در محکومیت سخنان سخیف و گستاخانه ترامپ رییس جمهور آمریکا برگزار شد.
تجمع طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، تجمع اعتراضی طلاب و دانشجویان پیش از ظهر امروز در مقابل ناحیه بسیج سپاه پاسدران انقلاب اسلامی که با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همراه بود در محکومیت سخنان سخیف و گستاخانه ترامپ با شکوه و عظمت برگزار شد.

در این اجتماع عظیم دانشجویان، طلاب و روحانیان انقلابی بر اتحاد و انسجام میان آحاد مختلف مردم تأکید شد و اجتماع کنندگان بر حمایت از نهادهای انقلابی و ولایت مداری که برکات آنها در طول انقلاب برای همه به ویژه قشر مستضعف جامعه مشخص بود، تصریح داشتند.

در این اجتماع، سپاه را به عنوان یک نیروی نظامی ولایتمدار، جهادگر و انقلابی که امان از دشمنان نظام اسلامی بریده است خواندند و برحمایت همه جانبه از این نیروی مردمی انقلاب تأکید کردند.

همچنین طلاب و دانشجویان حاضر در این تجمع با شکوه انقلابی سخنان گستاخه ترامپ را در تروریسم خواندن سپاه و ملت بزرگ ایران را به شدت محکوم کردند و با این حضور گسترده خود، پاسخی کوبنده به سخنان سخیف و بی خردانه ترامپ دادند.

در این تجمع طلاب و دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «من یک سپاه ایم» پشتیبانی خود را از نیروهای مخلص و انقلابی را اعلام کردند و این اجتماع را دلگرمی بزرگی برای مردم ولایتمدار، سپاهیان جان بر کف و نهادهای انقلابی دانستند.

همچنین طلاب و دانشجویان آگاه و بصیر سخنان گستاخانه و بی خردانه ترامپ را نشان حقارت آمریکا در نظام بین الملل دانستند و به واقع این سخنان را پیش از آنکه نشانه ابرقدرتی آمریکا باشد، نشانه زوال و فروریختن مؤلفه ابر قدرتی آمریکا و حقارت استکبار در نظام بین الملل دانستند.

در پایان این تجمع طلاب و دانشجویان با تأکید بر حفظ انسجام ملی در برابر دشمنان استکباری و یاوه گویی های دولتمردان آمریکا بر تقابل دستگاه دیپلماسی کشور در برابر هر گونه اقدام خلاف عرف بین الملل تصریح کردند و بیانیه ای را در محکومیت اقدامات مداخله جویانه و اظهارات توهین آمیز این کشور قرائت کردند./854/پ203/ب1

ارسال نظرات