۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۳۲۳۹۴
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

سیره ائمه اطهار بهترین الگوی زندگی است

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تأکید بر اینکه سبک زندگی را باید از دل دین و قرآن استخراج کرد، گفت: سیره ائمه(ع) بهترین الگوی زندگی است.
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، ظهر امروز در همایش ائمه جمعه پنج استان کشور که به میزبانی لرستان برگزار شد، گفت: تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی لازمه مقابله با اسیب ها و هجمه های فرهنگی است.

وی تأکید داشت: اگر می خواهیم زندگی بقاء و دوام داشته باشد، باید جنبه الگویی از اسلام و ائمه داشته باشد و سبک زندگی توأم با معنویت فرهنگ شود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بهترین الگو در زندگی را اسلام خواند و عنوان داشت: سیره ائمه اطهار بهترین الگوی زندگی است و در هیچ جایی بهتر از الگوی اسلام نداریم.

وی با بیان اینکه در همه ملل مقوله ازدواج وجود دارد و اما بهترین معیار و ملاک ها در ازدواج از سوی اسلام ارائه شده است، اظهار داشت: همه ملاک ها و معیارها برای زندگی زوجین در زندگی پیامبر وجود دارد.

آیت الله علما با بیان اینکه قوام زندگی، ازدواج و خانواده جنبه قدسی دارد و خداوند پشتوانه زندگی مطلوب را محبت و مودت می داند، ادامه داد: در دین اسلام نیز همواره بر مقوله اخلاق تأکید شده است، چراکه اخلاق در خانواده حرف اول را می زند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار داشت: با بهره مندی از مباحث دینی به تناسب زمان و موقعیت باید برای حفظ و تحکیم کانون خانواده ها کار فرهنگی و دینی انجام داد./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات