۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۵۳۲۶۹۰
امام جمعه موقت چابهار:

راهکار مقابله با دشمن، تکیه بر توان داخلی، همدلی و عمل به فرامین رهبری است

امام جمعه موقت چابهار گفت: راهکارهای مقابله با هجمه بیگانگان تکیه بر توان داخلی، همدلی ملت و مسؤولان و عمل به فرامین رهبری به عنوان یک متفکر، طراح و استراتژیک درجه یک با دید الهی است.
حجت الاسلام مهدی کریمی، امام جمعه موقت چابهار

حجت الاسلام مهدی کریمی، امام جمعه موقت چابهار در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ گفت: در قلب خاورمیانه کشوری به نام ایران تمامی نقشه‌های دشمن و کشورهای غربی به ویژه آمریکا را یکی پس از دیگری نقشه بر آب می‌کند.

وی ادامه داد: همه دنیا سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا را شنیدند و اغلب کارشناسان سیاسی تأثیرگذار در سطح بین‌المللی این اراجیف را محکوم کردند.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه مخالفت کشورهای اروپایی با گفته‌های ترامپ یک هماهنگی و برنامه‌ریزی دو جانبه است ابراز داشت: در چند ماه آینده موضع‌گیری های کشورهای اروپایی را علیه ایران خواهیم دید.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا یک شیطان زیاده‌خواه و استکبار طلب است خاطرنشان کرد: بدعهدی و بدقولی آمریکا مسأله‌ای بود که رهبر معظم انقلاب بارها متذکر شدند و واقعیت‌های امروزی را همچون کف دست می‌دیدند.

امام جمعه موقت چابهار با اشاره به راهکارهای مقابله با هجمه بیگانگان عنوان کرد: تکیه بر توان داخلی، همدلی ملت و مسؤولان و عمل به فرامین رهبری است که به عنوان یک متفکر، طراح و استراتژیک درجه یک با دید الهی، باطل و خوی این شیاطین را می‌بینند؛ در این صورت این نظام می‌تواند محکم‌تر و مستحکم‌تر از قبل زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) و حکومت مهدوی ایشان باشد.

وی افزود: ما باید با توکل به خدا و با نگاه به آینده و بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با استحکام و قدرت در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنیم؛ چرا که اینها همواره به دنبال تضعیف بنیه دفاعی نظام در منطقه هستند.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) از سپاه پاسداران مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» بیان داشت: طبق قانون اساسی، سپاه حافظ امنیت و اسلامیت نظام است و توانسته در عملیات برون ‌مرزی توطئه‌های دشمن را علیه اسلام و مسلمانان خنثی کند.

وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نقشه‌های آمریکا را که اضافه کردن خاورمیانه بزرگ، شمال کشورهای لبنان، سوریه و عراق به رژیم صهیونیستی بود به شکست رساند.

حجت الاسلام کریمی در پایان تصریح ‌کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند انقلاب است که در دوران جنگ تحمیلی، سازندگی و‌ تحریم‌ها به عنوان پشتوانه قدرتمند نظام ایفای نقش کرده است./831/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات