۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۵۳۲۶۹۷
مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان:

مقاومت همه جانبه و هوشمندی رهبری، دشمن را ناامید کرده است

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امریکا در پی طراحی‌های نو به نو به دنبال گرفتن امتیازات بیشتری است، گفت: خوشبختانه ما توانسته ایم با مقاومت همه جانبه و هوشمندی رهبری دشمن را با یأس و‌ ناامیدی مواجه کنیم.
حجت الاسلام محمد باقری، مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان

حجت الاسلام محمد باقری، مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان با بیان اینکه موقعیت امروز امریکا جدای از پیشینه ذلت‌بار آن نیست گفت: امروز در مناسبت‌های سیاسی امریکا تغییر خاصی ایجاد نشده و آن‌ها به دلیل ناکامی و ناتوانی در مقابله با جمهوری اسلامی خشم خود را با صدور سخنانی بیهوده بروز می‌دهند.

وی با اشاره به وظیفه دولت در مواقعی که دشمنان برای ایجاد شکاف و اختلاف برنامه‌ریزی می‌کنند بیان کرد: میان دولت و‌ ملت بایستی هماهنگی، وفاق، همراهی و ‌همدلی همه جانبه صورت گیرد و آنچه که تا امروز شاهد آن بودیم همسویی بین قوای مختلف و‌ مردم در مقابله با سیاست‌های امریکا بوده است.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: سخنرانی بسیار جدی و قاطع رییس جمهور ایران، دیگر مسؤولان و مردم شریف همه و همه نشانگر جایگاه ارزشمند کشورمان در برخورد با امریکا بود.

وی با اشاره به مهم‌ترین درس‌هایی که‌ می‌شود از برجام و مذاکره با امریکا گرفت بیان کرد: غیرقابل اعتماد بودن دشمنان، تفاوت اظهارات با برنامه‌ریزی های دشمن و اثبات این موضوع که تنها علاج برخورد با دشمنان انقلاب مقاومت، ایستادگی و وحدت همه جانبه است اینها از جمله مواردی است که در رابطه با برجام می‌توان به آن استناد کرد.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امریکا در پی طراحی‌های نو به نو به دنبال گرفتن امتیازات بیشتری است خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما توانسته ایم با مقاومت همه جانبه و هوشمندی رهبری دشمن را با یأس و‌ ناامیدی مواجه کنیم.

وی افزود: در چرخه نظام اسلامی دشمن نسبت به بعضی مجموعه‌ها به دلیل مقاومت بیشتر حساسیت بیشتری نشان می‌دهد که یکی شخص رهبر معظم انقلاب و دیگری سپاه پاسداران است.

حجت الاسلام باقری در پایان با تأکید بر اینکه ملت ایران پشتیبان سپاه پاسداران است تصریح کرد: سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب و یکی از ارکان اصلی و افتخارآفرین نظام است و برای ملت ایران یک اصل از اصول اساسی به شمار می‌رود./831/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات