۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۳۲۶۹۹
امام جمعه اهل سنت خاش تأکید کرد؛

سپاه؛ کابوس وحشتناک آمریکایی ها/ اتهام به سپاه توهین به ملت ایران است

امام جمعه اهل سنت خاش با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند کابوسی وحشتناک برای آمریکا است، گفت: اتهام به سپاه توهین به ملت ایران است چرا که سپاه در قلب مردم ایران اسلامی قرار دارد.
مولوی محمدعلی شهنوازی

مولوی محمدعلی شهنوازی، امام جمعه اهل سنت خاش در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان با اشاره به اظهارات خصمانه و کینه‌توزانه ترامپ علیه ملت ایران و سپاه پاسداران گفت: بیانات رییس جمهور آمریکا اوج بی‌عقلی و نادانی او را نشان داد و نقض آشکار برجام بود.

وی ادامه داد: ترامپ برای چندمین بار برجام را نقض کرده است بنابراین مسؤولان کشور باید پاسخی دندان‌شکن به گستاخی‌های او بدهند.

مولوی شهنوازی با اشاره به تدابیر درست و شفاف رهبر معظم انقلاب بیان کرد: سخنان رهبری مبنی بر عدم اعتماد به آمریکای شیطان صفت باری دیگر به همگان اثبات شد؛ از این رو مسؤولان باید بیانات گوهربار رهبر معظم انقلاب را سر لوحه کار خویش قرار دهند و فریب لبخند این شیطان بزرگ را نخورند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا و‌ کشورهای غربی با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند خاطرنشان کرد: موضوعات هسته‌ای، موشکی و حقوق بشر بهانه‌ای بیش برای استکبار جهانی نیست.

امام جمعه اهل سنت خاش با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند کابوسی وحشتناک برای آمریکا است اذعان داشت: تروریست خواندن سپاه پاسداران نشان می‌دهد که سردمداران این کشور در‌ اوج ضعف و حقارت هستند و نمی‌توانند در قبال قدرت و اراده ملت مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا از قدرت و اقتدار سپاه هراسان است تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته با از بین بردن گروهک‌هایی نظیر داعش که دست‌ نشانده‌ استکبار جهانی هستند؛ دشمنان اسلام را زمین گیر کند بنابراین آمریکا از این اقدامات هراس داشته و احساس خطر می‌کند.

مولوی شهنوازی در پایان تصریح کرد: اتهام به سپاه تهمت به ملت ایران است چرا که سپاه در قلب مردم ایران اسلامی قرار داد./831/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات