۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۳۲۷۷۱
امام جمعه موقت خرم آباد تأکید کرد؛

ضرورت هوشیاری در برابر مکر آمریکا

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به مخالفت آمریکا با اقتصاد مقاومتی درون زا و قدرت موشکی ایران گفت: باید در برابر مکر آمریکا هوشیار بود.
امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: باید در برابر مکر آمریکا هوشیار بود.

وی با اشاره به مخالفت آمریکا با اقتصاد مقاومتی و قدرت موشکی ایران افزود: به گفته رهبری بی اعتنایی به مکر و حیله آمریکا جایز نیست، آمریکا امروز با قدرت موشکی مخالف است و فردا با چیزهای دیگری مخالفت می کند.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به تاکید رهبری بر افزایش قدرت دفاعی کشور عنوان کرد: در این راستا باید از تجربه هشت سال دفاع مقدس بهره مند شد و اقتصاد مقاومتی را تخقق بخشید.

وی در ادامه بیان داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی راه رهایی از مشکلات اقتصادی و شکوفایی اقتصاد مقاومی است.

سکوت مجامع بین الملل در برابر نسل کشی میانمار

حجت الاسلام متقی نیا در ادامه با اشاره به سکوت مجامع بین الملل در برابر نسل کشی میانمار گفت: وضعیت نسل کشی در میانمار و یمن که روز به روز افزایش می یابد فاجعه آمیز است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون اقدام مناسبی در این راستا انجام نشده است، افزود: کمک به مظلومان میانمار و یمن عمل به توصیه های امام علی(ع) است.

تحکیم کانون خانواده امری مهم برای مقابله با هجمه های فرهنگی است

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه با اشاره به برگزاری همایش تحکیم خانواده اسلامی با حضور امامان جمعه پنج استان در لرستان بیان داشت: خانواده مهم ترین مکان در حهت تجربه موفقیت ها و ناکامی ها است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به کانون خانواده اظهار داشت: با تحکیم کانون خانواده باید محلی امن برای پرورش فرزندانی با ایمان و انقلابی فراهم کرد و جلوی آسیبها گرفته شود.

حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به مسؤولیت والدین در تربیت فرزندان با عمل به دستورات دین و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی خاطرنشان کرد: با ترویج معنویت باید این نهاد مقدس را در برابر منجلات گناه و هجمه ها مصون ساخت. /۹۴۵۹/پ۲۰۱/ب۱

فاطمه ملکی
ارسال نظرات