۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۳۲۷۸۱
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج:

تنها راه رسیدن به امام زمان قرار گرفتن در خط ولایت است

حجت الاسلام محرابی با بیان این که دشمنان با طراحی نقشه های مختلف به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: تنها راه رسیدن به امام حسین(ع) و امام زمان(عج)، قرار گرفتن در خط ولایت فقیه و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام جواد محرابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جواد محرابی روز جمعه در دومین همایش ملی هیأت های فعال در عرصه اربعین در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج) با موضوع «تبارشناسی جریانات انحرافی در ساحت اربعین» به سخنرانی پرداخت.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که امام حسین(ع) برای باقی ماندن ارزش ها قیام کردند، گفت:‌ اگر تغییر محاسبات در میان مذهبی‌ها ایجاد شود، گاهی اربعین نیز از قالب ارزش‌های اسلامی خارج خواهد شد.

وی به معیارهای انتخاب شعار اربعین اشاره و تصریح کرد: متأسفانه به دلیل ضعف و اشتباه محاسباتی ممکن است شعارهایی برای اربعین انتخاب شود که حتی سکولارها هم از آن خوششان بیاید؛ شعاری که برای سال جاری انتخاب شده، هیچ اشاره‌ای به ارزش‌ها ندارد.

حجت الاسلام محرابی شمر امروز را رئیس جمهور آمریکا معرفی کرد و ادامه داد: کربلای امروز جامعه اسلامی میانمار، سوریه، فلسطین و غزه است؛ باید به این باور برسیم تا رشد و ترقی داشته باشیم؛ باید در روضه امام حسین(ع) افزون بر گریه و عزاداری، به ارزش های عاشورا توجه کنیم.

وی افزود: اگر انقلاب از بین برود، ارزش‌های اسلامی هم از بین می رود؛ دشمنان اسلام و انقلاب با طراحی نقشه های مختلف به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند؛ رژیم صهیونیستی در کردستان عراق به دنبال تشکیل رژیم صهیونیستی در کنار ایران بود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج تأکید کرد: اگر استکبار در کردستان عراق به اهداف شوم خود دست پیدا می کرد، رژیم اشغالگر قدس به بزرگ‌ترین موفقیت خود بعد از انقلاب اسلامی دست پیدا می کرد؛ خوشبختانه به لطف خداوند کرکوک ظرف 24 ساعت فتح و نقشه دشمنان نقش بر آب شد؛

وی فتح کرکوک را یکی از بزرگ‌ترین فتح‌های دهه‌های اخیر عنوان کرد و گفت: دشمن قصد دارد با فشار به جمهوری اسلامی، این کشور را از ارزش‌ها و آرمان‌ها انقلاب دور نگه دارد و به مردم و مسؤولان القا کند که فقط به حفظ ایران قانع باشند.

حجت الاسلام محرابی با تأکید بر این که رهبر معظم انقلاب و سپاه پاسداران مدافعان اصلی انقلاب اسلامی و موانع اصلی مقابل مستکبران هستند، تصریح کرد: بی‌توجهی به آرمان‌های انقلاب و عدم بصیرت در یک هیأت مذهبی گویای مشکل بزرگی است که باید درصدد رفع آن بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که هیأت سکولار نداریم، ابراز داشت: جریان هایی که به دنبال سکولاریزه کردن هیأت ها هستند، می‌خواهند اسلام غیرانقلابی را ترویج دهند؛ باید با هوشیاری و بصیرت انقلابی، مراقب تحرکات آن ها باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج در پایان اظهار داشت: متأسفانه جریان هایی که مدعی عرفان و اتصال به امام زمان(عج) هستند به وجود آمده و به اسم مهدویت، از انقلاب اسلامی عبور می‌کنند؛ در دوره ای که سفیانی و یمانی ظهور نکرده اند، تنها راه رسیدن به امام حسین(ع) و امام زمان(عج)، قرار گرفتن در خط ولایت فقیه و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است./۸۴۰/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات