۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۵۳۲۸۲۷
نماینده مجلس:

جامعه اسلامی با وحدت ملی توطئه دشمنان را خنثی می کند

کریمی با بیان سخنی از امام خمینی(ره) که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، گفت: جامعه اسلامی با اقتدار، انسجام و وحدت ملی دشمنان خود را شکست داده و توطئه های آنان را خنثی خواهد کرد.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این نکته که مهمترین درس برجام قابل اعتماد نبودن آمریکا و غرب است، گفت: آمریکا و غرب، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هستند.

کریمی افزود: ممکن است جمهوری اسلامی ایران به صورت تاکتیکی با آمریکا و غرب تعاملاتی داشته باشد اما آن ها با اصل و شاکله اسلام، نظام اسلامی، حقوق، استقلال و اقتدار ملت ایران در منطقه مشکل دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی به تشریح مهم ترین دلایل مواضع کینه توزانه و ابلهانه رییس جمهور آمریکا و سایر مقامات این کشور در طول چهار دهه اخیر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: نوع رویکرد انقلاب اسلامی ایران در فضاهای سیاسی و بین المللی، طرح الگویی جدید از مردم سالاری دینی در منطقه و تشکیل حکومت و دولتی مبتنی بر آموزه‌های دینی مهم ترین دلایل مواضع کینه توزانه رییس جمهور آمریکا و سایر مقامات این کشور است.

کریمی خاطر نشان کرد: از گذشته تا کنون، در جهان سکولار موجود در آمریکا، تشکیل حکومت مستقل قابل تحمل نبوده و نیست.

اتحاد و انسجام موجود میان کشورهای عضو جبهه مقاومت

وی افزود: در طی سال های اخیر، حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه با پیروزی های چشم گیری همراه بوده است و این امر برای جبهه استکباری همچون آمریکا، قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتحاد و انسجام موجود میان کشورهای عضو جبهه مقاومت، اظهار داشت: اتحاد و انسجام در میان کشورهای فعال عضو جبهه مقاومت در درگیری های منطقه سبب اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی در صحنه های بین المللی وشکست مفتضحانه جریان تروریستی مورد حمایت آمریکا(داعش)، شده است.

کریمی با بیان سخنی از امام خمینی(ره) که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، گفت: جامعه اسلامی با اقتدار، انسجام و وحدت ملی دشمنان خود را شکست داده و توطئه های آنان را خنثی خواهد کرد.

مسؤولان با هوشیاری در صحنه سیاست حرکت کنند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظیفه مسؤولان و نخبگان در شرایط کنونی ایران اسلامی، بیان کرد: مسؤولان و نخبگان باید در شرایط کنونی ایران اسلامی، حساس تر از گذشته عمل کرده و با هوشیاری در صحنه سیاست گام بردارند.

کریمی ادامه داد: هر گونه حرکتی که سبب تضعیف مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه پرتلاطم سیاست و درگیری های احتمالی آینده شود، پذیرفتنی نیست و اتخاذ مواضع ضعیف و ذلیل، مورد پذیرش ملت و نظام اسلامی نخواهد بود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به این نکته که خواص و نخبگان باید در چارچوبی منطقی حرکت کنند، اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، خواص و نخبگان باید در چارچوبی منطقی در قالب عزت، حکمت و مصلحت در عرصه سیاست خارجی، روابط بین الملل و مقابله منطقی با جبهه استکبار پیش روند./842/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات