۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۳۲۸۵۲
افتخاری در گفت و گو با رسا:

آمریکا از ایران سیلی خورده و به دنبال فرافکنی است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات اخیر ترامپ در مورد ایران و سپاه، گفت: کسی سیلی خورده باشد وقتی نمی‌تواند آن را بازگو کند مجبور است فرافکنی کند، این رفتار آمریکا طبیعی است و ما هم برای اولین بار نیست که این موضوعات را می‌بینیم، آنها از ابتدا دشمن سپاه و بسیج بودند.
لاله افتخاری

لاله افتخاری، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در مورد واکنش رییس جمهور به سخنان ترامپ، گفت: انصافا حرف‌های رییس جمهور ما این بار خوب بود، پاسخ ایشان در خور شأن یک رییس جمهور ایرانی بود، رییس جمهور نه از موضع ضعف و نه موضع ملاحظات و آسیب‌رسان سخن گفتند و کاملا در سخنان ایشان جایگاه قدرت ایران را دیدیم.

وی ادامه داد: مردم ما نیز نسبت به واکنش رییس جمهور قدرشناس بودند زیرا مردم به رفتار رییس جمهور نمره می‌دهند و انشاءالله رییس جمهور با همین موضع قدرت پیش بروند قطعا موفق خواهند بود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درباره سخنان آمانو که گفته بود اگر نیاز باشد از تسلیحات نظامی ایران بازدید می‌کنیم، اظهار کرد: تأسیسات نظامی ما یک امر جداگانه‌ای است و در سند برجام هم در این باره موضوعی مطرح نشده است، در هیچ توافق‌نامه‌ای این موضوع نیامده و اصلا هیچ عاقلی دست خود را زیر ساتور دیگران نمی‌گذارد.

افتخاری یادآور شد: هر گاه ما از تأسیسات نظامی آمریکا بازدید کردیم آنها حق بازدید دارند و این امر متقابلا انجام خواهد شد.

رییس کمیته بانوان اربعین در خصوص قرار دادن سپاه در گروه‌های تروریستی نیز تصریح کرد: دیگران نباید برای ما تعیین تکلیف کنند، هر کسی با آمریکا نباشد به گفته اوباما بر آنها خواهد بود، از منظر آمریکایی‌ها هر کسی به ضرر آنها باشد و نیروهای آنها چون داعش را شکست دهد و برنامه‌های آنها را خراب کند تروریست است.

وی افزود: آمریکا در حقیقت زادگاه تروریست است و تلاش می‌کند این امر را به دیگران همچون سپاه نسبت دهند، سپاه از ارکان این نظام است و همیشه در صحنه بوده و باید باشد.

نماینده سابق مجلس ابراز داشت: کسی سیلی خورده باشد وقتی نمی‌تواند آن را بازگو کند مجبور است فرافکنی کند، این رفتار آمریکا طبیعی است و ما هم برای اولین بار نیست که این موضوعات را می‌بینیم، آنها از ابتدا دشمن سپاه و بسیج بودند و اگر آمریکا حرفی غیر از این را می‌زد ما باید به خودمان شک می‌کردیم.

افتخاری در پایان گفت: از آمریکا که بعید نبود چنین سخنانی را بگوید، به هرحال کسی که بیمار است شیرینی هم به کام آن تلخ می‌آید، امیدواریم بیماری آنها هرچه زودتر خوب شود و عینکی را به چشم خود بزنند که واقعیات را ببینند./816/۳۰۲/ح

ارسال نظرات