۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۳۲۹۶۲
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

آمریکا باید به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و انقلاب اسلامی معرفی شود

حجت الاسلام سپهر گفت: در سیاست های ۱۳ آبان باید آمریکا به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و انقلاب اسلامی معرفی شود؛ چرا که در هر جا مکتب اسلام ظهور یابد استکبار جنگ به راه می اندازد زیرا با اسلام مخالف است.
دومین جلسه هماهنگی یوم الله۱۳ آبان در خوزستان دومین جلسه هماهنگی یوم الله۱۳ آبان در خوزستان دومین جلسه هماهنگی یوم الله۱۳ آبان در خوزستان دومین جلسه هماهنگی یوم الله۱۳ آبان در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز، در دومین جلسه هماهنگی یوم الله 13 آبان که در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه ابهت آمریکا پس از تسخیر لانه جاسوسی در جهان احیا نشده است، خاطرنشان شد: امام بزرگوار با تعبیر انقلاب دوم به چنین عمل انقلابی مشروعیت دادند و به واقع تاکنون ابهت غرب و آمریکا احیا نشده و خدشه دار باقی ماند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به مطالب سخیف رییس جمهور آمریکا عنوان داشت: در عین حال نباید از توطئه ها و نقشه های شوم آمریکا غفلت کرد و با برنامه ریزی درست به مقابله با چنین توطئه هایی بپردازیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه سخنان ترامپ عواطف ملت ایران را جریحه دار ساخت، افزود: پیش بینی ما بر حضور پرشور ملت همانند راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خواهد بود و در راستای مقابله با اقدامات غرب باید در دانشگاه ها و مدارس روحیه استکبارستیزی را تقویت کنیم.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه در گفتمان ترامپ شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از محبوبترین شعارها در ایران معرفی شدند، تصریح کرد: اثرگذاری این شعارها، آمریکا را به مخاطره انداخته است و چنین شعارهایی به واقع ذکری الهی محسوب می شوند و در این باره تقویت استکبارستیزی برای واکسینه کردن جامعه در برابر تهدیدها بسیار ضروری خواهد بود.

وی خاطرنشان شد: در سیاست های 13 آبان باید آمریکا به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و انقلاب اسلامی معرفی شود؛ چرا که در هر جا مکتب اسلام ظهور یابد استکبار جنگ به راه می اندازد زیرا با اسلام مخالف است، از این رو شیطان بزرگ را باید بیش از بیش به جهانیان معرفی کنیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان معرفی آمریکا به عنوان شیطان بزرگ را نیازمند کارهای فرهنگی و برنامه ریزی های منسجم بیان کرد و گفت: پس از یاوه گویی های ترامپ به دستور استاندار و با حضور مدیران دستگاه های عضو شورا جلسه ای اضطراری تشکیل و مصوباتی برای شهرستان ها در نظر گرفته شد چنانکه بخشنامه هایی برای فرمانداران ابلاغ و حضور مدیران دستگاه های دولتی در جلسات خواسته شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه رؤسای دستگاه های عضو بسیار کم در جلسات حضور پیدا می کنند، اظهار داشت: مدیران دستگاه های مسؤول را در پیش آهنگ فعالیت های اجتماعی و فرهنگی اهواز بسیار کم می بینم و انتظار داریم تا برای اجرای مطالبات رهبری و دولت در جلسات حضور یابند.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه نیازمند برنامه ریزی و کار تشکیلاتی برای مبارزه با آمریکا هستیم، گفت: تا روز راهپیمایی باید 50 هزار قلم فرهنگی را توزیع و جمعیت حداقلی 300 هزار نفری را در یوم الله 13 آبان ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه عزت و آبروی خوزستان منوط به همت و تلاش مسؤولان آن است، اظهار داشت: وحدت رویه همه جریان های سیاسی را در 13 آبان شاهد خواهیم بود و در این زمینه مصوبات جلسه را با شوق و بدون هیچ گونه رودربایستی انجام دهیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مسیر راهپیمایی یوم الله 13 آبان از میدان شهدا تا حسینیه اعظم خواهد بود./9456/پ202/ب1

ارسال نظرات