۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۵۳۳۰۱۰
آیت الله علما:

جامعه امروز نیازمند تبلیغ دین و کار فرهنگی است

آیت الله علما با اشاره به اینکه جامعه امروز نیازمند تبلیغ دین و کار فرهنگی است، گفت: حوزه های علمیه به عنوان نهادی مهم در شکل گیری فرهنگ و تبلیغ دین نقشی بی بدیل در اشاعه فرهنگ دینی ایفا می کنند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عصر امروز در نشست فصلی با مدیر و کارکنان حوزه علمیه خواهران استان ابراز داشت: جامعه امروز نیازمند کار فرهنگی در راستای تبلیغ دین مبین اسلام است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: طبق بیانات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب، کار فرهنگی به اندازه تمام اقدامات ارگان های مختلف اثرگذار و مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به لزوم فراهم ساختن بسترهای مناسب در حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه بعنوان نهادی مهم در شکل گیری فرهنگ و تبلیغ دین نقشی بی بدیل در اشاعه فرهنگ دینی ایفا می کند و باید این رویه را با قدرت دنبال کرد.

وی در ادامه افزود: اخلاص و تقوا در امور جایگزین کمبودها بوده و نشاط بسیاری را در راستای انجام امور ایجاد می کند همانگونه که امام راحل بر مبنای اخلاص، تقوا، مقاومت و شناخت دقیق از دین، انقلاب اسلامی را رقم زد.

آیت الله علما مطرح کرد: کار کردن برای خدا و تنها با هدف کسب رضایت الهی نشاط مضاعف ایجاد کرده و نباید اجازه داد محرومیت ها و کمبود امکانات مانع خدمت رسانی شود.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: کمبودها و محرومیت ها همواره بوده و هیچ گاه امکانات کامل و بی نقص فراهم نخواهد شد اما باید با وجود همین محدودیت ها تلاش کرده و خدمت رسانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تقدیر از عملکرد مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه تاکید کرد: بهترین مدیریت ها، مدیریت مرتبط با دین است و بسیاری از بزرگان خود را به زحمت و سختی انداختند تا کلمه لا اله الا الله حفظ شود.

آیت الله علما در پایان گفت: باید تمام تلاش خویش را برای تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام بکار بست، خوشبختانه امروز با وجود تمام هجمه ها، شاهد رشد و ترویج دین هستیم./8571/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات