۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۳۳۱۳۵
با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری؛

نهمین دوره آموزشی مؤسسه خطابه امیر بیان آغاز می‌‌شود

مسؤول اداره آموزش مؤسسه تخصصی فن خطابه امیربیان از برگزاری مراسم افتتاحیه نهمین دوره آموزشی روش سخنرانی این مؤسسه با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری خبرداد.
مؤسسه امیربیان

حجت الاسلام مصطفی حلاجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌‎با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه مؤسسه تخصصی فن خطابه امیربیان برای سال تحصیلی 97-96 اظهار داشت: به امید خدا با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری عضو هیأت رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نهمین دوره آموزش این مرکز تخصصی رسما آغاز می شود.

مسؤول اداره آموزش مؤسسه امیربیان افزود: در این مراسم همچنین حجت الاسلام کلاته جانشین و قائم مقام مؤسسه به ایراد سخنرانی پرداخته و گزارشی از عملکرد چند ساله و همچنین برنامه های آینده مؤسسه ارائه خواهد داد.

وی عنوان کرد: این مراسم روز دوشنبه اول آبان ماه بعد از نماز ظهر و عصر در مدرسه علمیه و مجتمع فرهگی امام کاظم(ع) حدفاصل میدان معلم و میدان بسیج در قم برگزار می شود.

حجت الاسلام حلاجی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به توضیحاتی در مورد شیوه کار مؤسسه خطابه امیربیان پرداخت و با اشاره برگزاری کارگاه در کنار کلاس های درس در مؤسسه امیربیان، عنوان داشت: مباحث روش سخنرانی از آنجا که بیشتر جنبه مهارتی دارد همراه با برگزاری کلاسهای آموزشی، کارگاههای عملی هر درس نیز برگزار می شود.

وی ادامه داد: روش کار به این صورت است که هر متعلم در هفته تنها 2 ساعت در کلاس درس شرکت کرده اما در 4 ساعت کارگاه، به تمرین عملی درس آموزش داده شده می پردازد و در واقع برگزاری کارگاه‌های مهارتی فن خطابه یکی از نقاط قوت مجوعه امیربیان محسوب می شود.

مسؤول اداره آموزش مؤسسه امیر بیان در پایان به توضیحاتی از دوره دوساله فن خطابه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این دوره روش سخنرانی در قالب 12 فصل در طول 2 سال برگزار می شود؛ اما در کنار برگزاری این دوره در طول سال تحصیلی، اردوی آموزشی 20 روزه ای هم در هر 2 سال و در تعطیلات تابستان به صورت فشرده برگزار می گردد./1330/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات