۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۵۳۳۱۶۲
مدیرکل اوقاف لرستان:

ترویج سبک زندگی اسلامی راه مقابله با آسیب ها است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به گسترش آسیب های اجتماعی و پیچیده شدن این آسیب ها، گفت: با نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و بهره مندی از فرصتها و ظرفیت های تبلیغی در این راستا می توان نسل جوان را در برابر هجمه ها مصون ساخت.
مدیرکل اوقاف لرستان

حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تبیین و ترویج سیره و سبک زندگی ائمه معصومین(ع) راه نجات جامعه از گرفتاری ها و ناهنجاری ها است.  از برگزاری همایش سیره علوی در استان خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان در مناطق تبلیغی شهری و روستایی بیان داشت: هدف از تبلیغ نهادینه سازی ارزشها در سایه بصیرت بخشی و مقابله با ضدارزشها است، با استفاده از ظرفیت های تبلیغی می توان در جهت مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی گام برداشت.

مدیرکل اوقاف لرستان با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی دینی مختلف در طول سال و بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان خاطرنشان کرد: مهم ترین هدف برگزاری این برنامه ها ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

وی در ادامه از برگزاری همایش سیره علوی در استان خبر داد و اظهار داشت: این همایش با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و نهادینه سازی سبک زندگی علوی برگزار می شود.

حجت الاسلام خاکباز ابراز امیدواری کرد که در سایه برگزاری این برنامه های دینی شاهد رشد فرهنگ دینی در جامعه و ارتقا اخلاق و معنویت باشیم.

وی ادامه داد: ارتقا اخلاق و معنویت در جامعه موجب کاهش آسیب های اجتماعی و مصون سازی نسل جوان و نوجوان در برابر هجمه های فرهنگی غرب در جبهه جنگ نرم می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان بیان داشت: برنامه های فرهنگی زمانی اثربخش خواهند بود که با برنامه ریزی و مدیریت جهادی اجرا شوند و به محتوای برنامه توجه ویژه شود تا شاهد اثربخشی هرچه بیشتر باشیم./9459/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات