۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۳۳۲۱۲
به همت معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام صادق اندیمشک؛

یادواره شهید مدافع حرم حجت الاسلام کیهانی برگزار شد

برای نخستین بار یادواره شهدای روحانی شهرستان اندیمشک در مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان شهیدپرور با حضور طلاب و اساتید این مدرسه برگزار شد.
اندیمشک اندیمشک شهید کیهانی شهید کیهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یادواره روحانی شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمد کیهانی امشب یکشنبه 30 مهرماه در مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک برگزار شد.

این مراسم معنوی با حضور معاون تهذیب، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک برگزار شد.

براساس این گزارش، در این یادواره حجت الاسلام حسینی منش از روحانیان مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک به سخنرانی درباره جایگاه رفیع شهادت پرداخت.

حجت الاسلام حسینی منش در این مراسم معنوی اظهار داشت: شهدای والامقام در حقیقت انتخاب شدگان خداوند متعال هستند و نیز عنایات ویژه الهی شامل آن بزرگواران بی ادعا شده بود.

وی در ادامه بیان داشت: برای رسیدن به مقام والا و بلندمرتبه شهادت زمینه هایی از قبیل، اخلاص در عمل و همچنین عمل به تکلیف لازم است و در واقع دغدغه اصلی شهدای عزیز ما احیای دین و عمل به دین بوده است.

این خطیب و کارشناس مسائل دینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیام اصلی عاشورا، گفت: پیام اصلی واقعه تاریخی و عبرت آموز عاشورای حسینی، احیای دینداری حقیقی بوده است که از سوی سیدالشهدا و سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) صورت گرفت.

گفتنی است این مراسم با شکوه از سوی طلاب اجرا شد؛ قاری قرآن، قاری زیارت عاشورا و مداح اهل بیت علیهم السلام از خود طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک بودند.

یادواره شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمد کیهانی به همت معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک برگزار شد.

شهید مدافع حرم حجت الاسلام کیهانی در سال 94 به منظور شرکت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و همچنین دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به سوریه شتافت و پس از 6 دوره حضور در سوریه در تاریخ نهم آبان ماه سال 95 در منطقه سه هزار واقع در غرب حلب به دست تک‌تیرانداز ملعون داعش از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به فیض عظیم شهادت نائل گشت.

لازم به ذکر است، شهرستان شهیدپرور و ولایت مدار اندیمشک دارای ده شهید روحانی دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم است که قرار است در طول سال تحصیلی به صورت هر ماه یادواره یک شهید والامقام روحانی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک به همت معاونت تهذیب این مدرسه برگزار شود./9453/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات